Η κυπριακή τηλεόραση τα τελευταία χρόνια έχει κάνει βήματα μπροστά, προτάσσοντας μέσα από τους τηλεοπτικούς δέκτες μας την αποδοχή της διαφορετικότητας, με σεβασμό και αγάπη προς τον τηλεθεατή.
Τα γκέι φιλιά πριν από χρόνια ήταν “απαγορευτικά”. Όμως, υπάρχουν άνθρωποι (Χριστιάνα Αρτεμίου, Ναστάζια Χριστοδούλου, Άντα Γκουρμπαλή, Σταύρος Ποταμάρης) οι οποίοι πήγαν μπροστά την κυπριακή τηλεόραση με χαρακτήρες και σκηνές που άλλαξαν την ιστορία της τηλεόρασης, κάνοντας την μεγάλη αρχή τόσο σε gay σκηνές μεταξύ ανδρών όσο και γυναικών.
Το πρώτο γκέι φιλί μεταξύ ανδρών, παίχτηκε από την κρατική τηλεόραση μεταξύ ανδρών, του Μέμου Μπεγνή και του Νίκου Γκέλια.
Μέσα από την σειρά της Άντας Γκουρμπαλή σε σκηνοθεσία του Σταύρου Ποταμάρη, “Το Μυστικό της Πεταλούδας” η οποία προβάλλεται από το ΡΙΚ, είχαμε μετά από χρόνια αντιδράσεων και απαγορεύσεων ένα “φιλί” μεταξύ ανθρώπων του ίδιου φύλου, αποδεικνύοντας ότι πλέον η τηλεόραση στη χώρα μας δεν χρειάζεται να “φυλακίζεται” από στερεότυπα και ομοφιβικές αντιλήψεις.
Δείτε την σκηνή αλλά και τις αποκλειστικές δηλώσεις στο HELLO!
Αξίζει να τονιστεί ότι όσο αφορά το πρώτο γυναικείο φιλί στην κυπριακή τηλεόραση ήταν “Κάρμα” να συμβεί από την τηλεοπτική σειρά “Κάρμα” του Alpha Κύπρου, σε σενάριο Χριστιάνας Αρτεμίου και σκηνοθεσία Ναστάζιας Χριστοδούλου
Η σειρά είχε αναδείξει τα θέματα της ομοφυλοφιλίας με σεβασμό στον τηλεθεατή και είχε αναδείξει την μοναδικότητα και το φυσιολογικό του γεγονότος, περνώντας ηχηρά μηνύματα σε όλους. Στην πρώτη περίπτωση βλέπουμε την Χριστίνα Κυριάκου και Αθηνά Σάββα, σε ένα φιλί που έδειξε τα ερωτικά συναισθήματα.
Δείτε το απόπασμα
Η συνέχεια άνηκε και πάλι στο “Κάρμα” στην Ήβη Νικολαϊδου και Δένα Ιωάννου σε μια τολμηρή σκηνή που δείχνει τα συναισθήματα των δυο γυναικών και τον αληθινό έρωτά τους.
Δείτε το σχετικό βίντεο
Την σκυτάλη πήραν δυο εξαιρετικές ηθοποιοί, η Μαρία Παπακώστα και η Στέλλα Φιλιππίδου, οι οποίες έδωσαν ένα παθιασμένο φιλί στην prime time της κυπριακής τηλεόρασης, ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου, στην σειρά “Μελίαρτος”
Δείτε την εν λόγω σκηνή: