Χρήστος Μάστορας: «Την επόμενη μέρα να βγαίνεις και να ζητάς συγγνώμη σαν να μη συνέβη τίποτα»
Ο Χρήστος Μάστορας μίλησε στο podcast της Lifo και απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις που του έγιναν χωρίς υπεκφυγές. Ανάμεσα σε αυτά είπε πως ανακάλυψε ότι έχει διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ).
Την διαταραχή αυτή την ανακάλυψε με αφορμή την ταινία για τον Στέλιο Καζαντζίδη:
«Πριν κάνω την ταινία (για τον Στέλιο Καζαντζίδη) πήγα σε δυο ψυχιάτρους και διαγνώστηκα με ΔΕΠΥ και η αλήθεια είναι ότι μου λύθηκαν πολλές απορίες για το ότι δεν μπορούσα να περάσω την δεύτερη παράγραφο σε ένα βιβλίο και έλεγα ”πρέπει να το ξαναδιαβάσω 15 φορές για να πάω παρακάτω”.
Ό,τι δεν με ενδιέφερε πολύ δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ. Ενώ όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με μουσικές παραγωγές μπορούσα να κάτσω 15 ώρες μπροστά από σε έναν υπολογιστή και να φτιάχνω ένα τραγούδι. Το κατάλαβα όταν δεν μπορούσα να μάθω τα λόγια για την ταινία.
Όλα καλά, αυτοσχεδιασμοί ωραίοι, υπήρχε αυθορμητισμός, με το που έμπαιναν τα λόγια στη μέση μπλόκαρα, οπότε χρειάστηκε να κάνω κάτι δραστικό. Όχι ότι δεν με ενδιέφερε το κείμενο αλλά είχα περισσότερο ενδιαφέρον στην ουσία του πράγματος».
Ο Χρήστος Μάστορας έδωσε συνέντευξη και στην Καθημερινή και μίλησε για την περίοδο που έπρεπε να αποχωρήσει από τη συναυλία της Μαρινέλλας στο Ηρώδειο, αλλά και τα σχόλια που έγιναν σε πρωινές τηλεοπτικές εκπομπές:
«Δεν σου κρύβω ότι μέσα μου αισθάνομαι άβολα και θα ήθελα να υπάρχει ένα κουμπί που να σταματάει αυτόν τον θόρυβο, γιατί κυρίως επηρεάζονται η οικογένεια και οι φίλοι μου, που θα ήθελα να μην έρχονται σε επαφή με τέτοιου είδους αφηγήματα. Βέβαια, αν απασχολείς με την καλή δουλειά που κάνεις, κάποιος θα επωφεληθεί από μια επινοημένη ιστορία. Ό,τι και να πεις και να δηλώσεις, πάντα κάποιος θα βρει τρόπο να το χρησιμοποιήσει εναντίον σου. Και αν δεν δηλώσεις κάτι, θα επιμείνει»
Ο Χρήστος Μάστορας είπε ότι δεν βάζει όλους τους δημοσιογράφους στο ίδιο καζάνι και έκανε μια δήλωση με την οποία φωτογράφισε τον Γιώργο Λιάγκα:
«Υπάρχει ευθύνη για το τι λέει ο καθένας δημόσια. Για παράδειγμα, το θεωρώ περίεργο το να βγαίνεις και να μιλάς εμμονικά για το σπίτι ενός ανθρώπου που πέθανε και την επόμενη μέρα να βγαίνεις και να ζητάς συγγνώμη σαν να μη συνέβη τίποτα. Και μπορεί όλα αυτά να ξεχαστούν σε λίγες μέρες, αλλά το κακό έχει γίνει. Το κοινό εκπαιδεύεται να σκέφτεται έτσι και σταδιακά χάνεται η ανθρωπιά».
Διαβάστε επίσης: Χρήστος Μάστορας: Ξεκαθαρίζει για την καταγωγή του
Πρώτη δημοσίευση στο Hello Magazine