Το Φεβρουάριο η EBU είχε δημοσιεύσει τέσσερα σενάρια για την πραγματοποίηση του διαγωνισμού και σήμερα οριστικοποιήθηκε το δεύτερο από αυτά όπου αναφέρει ότι οι αποστολές θα ταξιδέψουν τελικά στο Ρότερνταμ.

Ωστόσο η άφιξη των αποστολών στην Ολλανδία θα συνδέεται και με κάποιους κανόνες ούτως ώστε να τηρηθούν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα με γνώμονα την δημόσια υγεία. Η EBU κι οι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς της χώρας ΝPO, NOS και AVROTROS αποφάσισαν:

  • Όσοι παρευρεθούν στον διαγωνισμό συνίσταται να είναι σε καραντίνα 5 μέρες πριν την άφιξή τους στην Ολλανδία και να έχουν αρνητικό test για τον Covid-19 τις τελευταίες 72 ώρες
  • Οι αποστολές θα πρέπει να μείνουν στα αντίστοιχα ξενοδοχεία και να μετακινούνται μόνο για τις πρόβες και τα live shows ενώ θα υπάρχει κι ειδικά διαμορφωμένος χώρος που θα διενεργούνται συνεχώς test
  • Ο αριθμός των ατόμων που θα απαρτίζουν την κάθε αποστολή θα είναι μειωμένος ενώ οι δημοσιογράφοι που θα βρεθούν εκεί θα είναι μόνο 500. Θα υπάρξει ειδική διαδικτυακή πλατφόρμα όπου άλλοι 1000 θα μπορούν να καλύψουν τα σόου.
  • Για τους θεατές μέσα στην αρένα θα υπάρξει νέα ανακοίνωση αλλά ενδέχεται να μην υπάρχει κοινό ή να είναι κατά πολύ μειωμένο σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.
  • Αναλόγως της πορείας της πανδημίας, τα δεδομένα του διαγωνισμού μπορεί να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή και ο αριθμός των παρευρισκόμενων να μειωθεί ακόμα περισσότερο, όπως κι οι δραστηριότητες να περιοριστούν στις απολύτως απαραίτητες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ,

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ