Ο Γιώργος Λιανός μίλησε στο HELLO! και την Μαρία Κολλιάτσα για το The Voice, τον Κωνσταντίνο Αργυρό που φέτος βλέπουμε στην θέση του κριτή, και εξήγησε κατά πόσο ένα talent show βοηθάει τα νέα παιδιά.
https://www.instagram.com/p/CE03sIMFjw_/?utm_source=ig_embed
Μεγαλώνει ο ανταγωνισμός με την προσθήκη του Κωνσταντίνου Αργυρού στην κριτική επιτροπή του «The Voice».
Eκεί που ήμουν ο τρίτος πιο όμορφος άντρας της παραγωγής, ήρθε ο Κωνσταντίνος Αργυρός και βρέθηκα τέταρτος – και δεν μπορώ να κάνω τίποτα! Πώς να αντιδράσω; Tι να κάνω; Mάσκα ομορφιάς;
Οι υπόλοιποι άντρες της παρέας τι λένε για αυτό;
Ο Σάκης έχει έναν όμορφο άντρα δίπλα του και ο Πάνος Μουζουράκης πρέπει να βρει πιο έξυπνες ατάκες για να ξεχωρίσει τώρα. Εντάξει, νομίζω ότι κάτι θα γίνει!
Η πιο τυχερή απ’ όλους είναι η Έλενα Παπαρίζου, που έχει τόσους όμορφους άντρες γύρω της.
Ναι, ισχύει. Έχει όλες τις επιλογές στη διάθεσή της. Πέρα από την πλάκα, να πω ότι όλοι μας περιμένουμε πάντα με μεγάλη χαρά το «Voice» γιατί περνάμε πολύ ωραία στα γυρίσματα. Το ίδιο το concept της εκπομπής είναι διασκεδαστικό, χαλαρωτικό και όμορφο. Άλλωστε η μουσική εξελίσσεται – και τι πιο ωραίο από νέα ταλέντα, ιδιαίτερες φωνές και όμορφες παρουσίες! Βλέπεις νέα παιδιά να πιάνουν το μικρόφωνο και να τραγουδούν και μένεις με το στόμα ανοιχτό.
Στο μουσικό talent show οι κριτές ακούν και μετά βλέπουν. Από την εμπειρία σου πιστεύεις ότι αυτό είναι ρεαλιστικό για τη δουλειά ενός τραγουδιστή;
Στην αρχή η φωνή είναι αυτή που θα σε τραβήξει. Εννοείται όμως πως η εξωτερική εμφάνιση παίζει σημαντικό ρόλο. Αυτή είναι και η βασική διαφορά του από τα υπόλοιπα παιχνίδια: ότι αρχικά δίνουμε βαρύτητα στη φωνή. Δεν πιστεύω ότι πρέπει να είσαι καλλονός ή καλλονή για να τραγουδήσεις και να τραβήξεις τα βλέμματα. Άλλωστε υπάρχουν τρανά παραδείγματα ανθρώπων που κάνουν μεγάλη καριέρα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπου η εμφάνιση έρχεται δεύτερη.
Το παιχνίδι από μόνο του βοηθά τα νέα ταλέντα;
Είναι μια καλή πόρτα, μια αρχή. Αυτό λέμε και στα παιδιά που έρχονται: να μην επαναπαυτούν, αλλά να το δουν ως μια καλή αρχή. Η μουσική είναι κάτι ζωντανό, δεν αρκεί να μένεις σε ένα και μόνο πράγμα. Τώρα πια τα περισσότερα παιδιά κάνουν μόνα τους παραγωγές, πληρώνουν μόνοι τους ό,τι χρειαστεί για να βγάλουν μια δουλειά τους. Επίσης, πλέον παίζουν μεγάλο ρόλο και τα social media. Είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας.
Η trap μουσική έχει μέλλον;
Προφανώς και έχει μέλλον, όπως όλα τα είδη μουσικής που εκφράζουν ένα μέρος ανθρώπων. Εάν έστω και ένας εκφράζεται μέσα από κάποιο είδος μουσικής, τότε –ναι– υπάρχει μέλλον. Το ότι μπορεί να μην αρέσει σε σένα ή σε μένα ένα είδος μουσικής δεν σημαίνει ότι δεν είναι ωραίο για κάποιον άλλο.
Εσύ εκφράζεσαι μέσα από τη μουσική παράλληλα με την παρουσίαση.
Για μένα η μουσική ήταν πάντα μια μεγάλη αγάπη και ένας τρόπος εκτόνωσης. Με τον Γιάννη Βαρδή παίζαμε σε διάφορα κλαμπάκια, τόσο εδώ όσο και στο εξωτερικό, και περνούσαμε πάντα ωραία. Βέβαια, τα δύο τελευταία χρόνια λόγω του κορονοϊού δεν έχουμε κάνει εμφανίσεις. Παλαιότερα, επίσης, έγραφα μουσική, τώρα δεν είμαι σε αυτήν τη φάση. Έχω δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στην τηλεόραση γιατί –κακά τα ψέματα– είναι πιο προσοδοφόρα. Επιπλέον, η τηλεόραση με κάνει να νιώθω πολύ όμορφα, πάντα ένιωθα ωραία – κι αυτό πλέον μπορώ να πω ότι είναι το βασικό μου επάγγελμα.
Είσαι αγχωμένος με τα νούμερα; Τα παρακολουθείς; Σε απασχολούν γενικά;
Όλοι κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις οι οποίες στο τέλος της ημέρας θέλουν να μπει έσοδο στο ταμείο. Ακούγεται απλοϊκό όπως το λέω, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Για να πληρωθείς, πρέπει να φέρεις και τα ανάλογα αποτελέσματα. Φέτος υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός, κι αυτό είναι υπέρ του τηλεθεατή, γενικά μιλώντας.
Είστε μια δεμένη ομάδα. Πιστεύεις ότι αυτό είναι ένα μεγάλο μυστικό της επιτυχίας του σόου;
Αυτό μας έλεγε ο κύριος Ατζούν σε μια συνάντηση που είχαμε. Σε άλλες χώρες αλλάζει τα πρόσωπα κάθε ένα-δυο χρόνια (έχει την παραγωγή του σόου σε δώδεκα χώρες), στην Ελλάδα όμως όχι, γιατί βλέπει ότι ο κόσμος δεν θέλει αλλαγή στα πρόσωπα.