Για την παγκόσμια τηλεοπτική βιομηχανία, υπήρχε η εποχή πριν από το Netflix και η εποχή μετά το Netflix.
Η έκρηξη στο παγκόσμιο περιεχόμενο του Netflix οδήγησε επίσης την εταιρεία να συγκεντρώσει ένα αρκετά μεγάλο χαρτοφυλάκιο ενοικιαζόμενων ακινήτων που περιλαμβάνει περισσότερους από 30 χώρους γραφείων σε όλο τον κόσμο. Στα κεντρικά γραφεία του Netflix στη Σιγκαπούρη πληρώνεσαι για να κάνεις netflixing, να δεις δηλαδή μια σεζόν μέσα σε μια μέρα.
Το γραφείο, που βρίσκεται στο Marina Bay Financial Centre, φιλοξενεί τους 50 υπαλλήλους της Netflix στη Σιγκαπούρη. Και μοιάζει με φοιτητική εστία πλούσιων.
Και σε περίπτωση που τους αρέσει να τσιμπολογούν ενώ βλέπουν (ή εργάζονται), το ντουλάπι τους είναι γεμάτο με σάντουιτς, σοκολάτες, πατατάκια και φρούτα.Το γραφείο αναλαμβάνει και το μεσημεριανό γεύμα. Αυτή τη στιγμή ψάχνουμαι στο LinkedIn για θέση.
A look at our #Singapore office 🌏 pic.twitter.com/Yy5kJSqLRN
— We Are Netflix (@WeAreNetflix) December 8, 2017
Το γραφείο ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2016 και βρίσκεται στην καρδιά της κεντρικής επιχειρηματικής περιοχής της πόλης, φιλοξενεί ένα συνεχώς διευρυνόμενο σύνολο ομάδων Netflix: μάρκετινγκ, περιεχόμενο, επιχειρηματική ανάπτυξη, επικοινωνίες και προϊόντα. Προσβάσιμο με αυτοκίνητο και δημόσια συγκοινωνία, το γραφείο προσφέρει φανταστική θέα στη Marina South της Σιγκαπούρης και στο πολυσύχναστο εμπορικό λιμάνι της Σιγκαπούρης. Έχουν μικρά δωμάτια χαλάρωσης σε περίπτωση που θέλουν να κάνουν ένα διάλλειμα για να ξεπιαστούν.
Μερικές από τις αίθουσες συσκέψεων του Netflix Asia έχουν το όνομά σειρών του Netflix.
Το CNN Business ανέφερε πρόσφατα ότι τα κορεατικά δράματα είναι ο κύριος λόγος που Netflix μπόρεσε να αναπτυχθεί στην Ασία. Το Netflix έχει εστιάζει στην ασιατική αγορά καθώς αυξάνει συνεχώς την επιλογή ασιατικών εκπομπών του, όπως τα κορεατικά δράματα, καθώς προσφέρει και φθηνότερες συνδρομές μόνο για κινητά. Το Netflix ξόδεψε περίπου 2 δισεκατομμύρια δολάρια από το 2018 έως το 2020 είτε για να αδειοδοτήσει είτε για να παράγει περιεχόμενο στην Ασία και τώρα έχει συγκεντρώσει στην ταινιοθήκη τουπερισσότερους από 200 πρωτότυπους ασιατικούς τίτλους.
Πρώτη δημοσίευση στο Hello Magazine