Κατάρρευση συστημάτων πληροφορικής αναφέρονται την τελευταία ώρα σε όλο τον κόσμο, έχοντας επηρεάσει αεροπορικές εταιρείες, μέσα ενημέρωσης και τράπεζες.

Όπως μεταδίδουν διεθνή ΜΜΕ, η αιτία του τεχνολογικού “μπλακ άουτ” για την ώρα είναι άγνωστη.

Οι μεγάλες τράπεζες, τα μέσα ενημέρωσης και οι αεροπορικές εταιρείες υφίστανται σήμερα μεγάλες διακοπές πληροφορικής, μεταδίδει το BBC. Οι πτήσεις έχουν ακυρωθεί στο αεροδρόμιο του Σίδνεϊ, η United Airlines έχει σταματήσει τις πτήσεις και η πλατφόρμα του ομίλου Χρηματιστηρίου του Λονδίνου αντιμετωπίζει διακοπές λειτουργίας.

Πριν από λίγα λεπτά το Sky News επανέλαβε τη μετάδοση μετά από αναγκαστική διακοπή μετάδοσης.

Η Microsoft λέει ότι λαμβάνει “μέτρα μετριασμού” μετά από ζητήματα σέρβις, αναφέρει το πρακτορείο ειδήσεων AFP. H διακοπή του ξεκίνησε περίπου στις 18:00 ET (0000 BST) της Πέμπτης. Η εταιρεία λέει ότι διερευνά ζητήματα με τις υπηρεσίες cloud στις ΗΠΑ και ένα ζήτημα που επηρεάζει αρκετές από τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες της.

Η Microsoft λέει ότι λαμβάνει “μέτρα μετριασμού” μετά από ζητήματα σέρβις, αναφέρει το πρακτορείο ειδήσεων AFP. H διακοπή του ξεκίνησε περίπου στις 18:00 ET (0000 BST) της Πέμπτης. Η εταιρεία λέει ότι διερευνά ζητήματα με τις υπηρεσίες cloud στις ΗΠΑ και ένα ζήτημα που επηρεάζει αρκετές από τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες της.

Μια μεγάλη εταιρεία τρένων έχει προειδοποιήσει τους επιβάτες, καθώς αντιμετωπίζει «ευρέως διαδεδομένα προβλήματα πληροφορικής». Και οι τέσσερις επωνυμίες της Govia Thameslink Railway – Southern, Thameslink, Gatwick Express και Great Northern – ανάρτησαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: «Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουμε εκτεταμένα προβλήματα πληροφορικής σε ολόκληρο το δίκτυό μας. «Οι ομάδες πληροφορικής μας ερευνούν ενεργά για να προσδιορίσουν τη βασική αιτία του προβλήματος. «Δεν μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στα διαγράμματα οδηγών σε ορισμένες τοποθεσίες, με αποτέλεσμα πιθανές ακυρώσεις, ιδιαίτερα στα δίκτυα Thameslink και Great Northern. «Επιπλέον, επηρεάζονται και άλλα βασικά συστήματα, συμπεριλαμβανομένων των πλατφορμών πληροφόρησης πελατών σε πραγματικό χρόνο. “Θα παρέχουμε πρόσθετες ενημερώσεις όταν μπορούμε. Στο μεταξύ, ελέγχετε τακτικά το ταξίδι σας πριν ταξιδέψετε.” Αρκετά αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες έχουν αναφέρει προβλήματα με τα συστήματα πληροφορικής τους.

Εν τω μεταξύ, στο αεροδρόμιο Stansted του Λονδίνου, ορισμένα check-in γίνονται χειροκίνητα, αλλά «οι πτήσεις εξακολουθούν να λειτουργούν κανονικά».

Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ είναι το τελευταίο που ανέφερε καθυστερήσεις λόγω της τεχνολογικής κατάρρευσης.

Το αεροδρόμιο Narita της Ιαπωνίας, περίπου 60 χιλιόμετρα από το Τόκιο, λέει ότι οι αεροπορικές εταιρείες JetStar, Jeju Air, Qantas, HK Express και Spring Japan έχουν προβλήματα με τα συστήματά τους.

Και στην Ινδία, το αεροδρόμιο του Δελχί λέει ότι ορισμένες υπηρεσίες έχουν επηρεαστεί προσωρινά.

Επίσης, η ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία Ryanair λέει ότι αντιμετωπίζει “πιθανές διακοπές σε ολόκληρο το δίκτυο” – κάτι που, όπως λέει, οφείλεται σε διακοπή λειτουργίας τρίτου. Η αεροπορική εταιρεία συμβουλεύει όσους ταξιδεύουν σήμερα να ελέγχουν την εφαρμογή της εταιρείας για ενημέρωση σχετικά με την πτήση τους.

Πηγή: BBC

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ