Αύξηση παρατηρήθηκε στους χρήστες του Netflix κατά το τέλος του προηγούμενου έτους. Ο λόγος απλός… Το Netflix δεν παρέχει πλέον τη δωρεάν προσθήκη μέχρι και τεσσάρων λογαριασμών για κάθε συνδρομητή, έτσι όσοι έκαναν χρήση της πλατφόρμας με δανεικούς κωδικούς, έχουν πλέον προβεί σε προσωπικές τους συνδρομές.
Μιλώντας με αριθμούς, το Netflix «μέτρησε» περισσότερες από 13,1 εκατομμύρια συνδρομές τους τρεις τελευταίους μήνες του 2023. Από το 2020 και μετά αυτός ήταν ο μεγαλύτερος αριθμός που παρατηρήθηκε ποτέ σε τρίμηνο, επεκτείνοντας ένα σερί ανάπτυξης που ξεκίνησε πέρσι. Μάλιστα, η εταιρεία δήλωσε ότι είναι σίγουρη για την πορεία ανάπτυξής της, αλλά και ότι σχεδιάζει να αυξήσει τις υφιστάμενες τιμές.
Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix ανέφερε: «Αναστείλαμε σε μεγάλο βαθμό τις αυξήσεις των τιμών στην προσπάθεια να καταπολεμήσουμε τους δανεικούς κωδικούς. Τώρα που το ξεπεράσαμε αυτό, είμαστε σε θέση να επανέλθουμε στον προηγούμενό μας στόχο»
Αξίζει να σημειώσουμε ότι, οι περισσότεροι από τους νέους χρήστες, επέλεξαν το πακέτο με τη χαμηλότερη συνδρομή, παρόλο που στο συγκεκριμένο περιλαμβάνονται διαφημίσεις. Το Netflix δήλωσε ότι στις 12 χώρες όπου προσφέρει διαφημίσεις – στις οποίες περιλαμβάνονται ορισμένες από τις μεγαλύτερες αγορές του, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ – το σχέδιο αυτό αντιστοιχούσε στο 40% των νέων εγγραφών.
Η εταιρεία πτοήθηκε από μια απροσδόκητη μείωση των συνδρομητών το πρώτο εξάμηνο του 2022, συνοδευόμενη από πτώση των κερδών, γεγονός που την ώθησε να αναζητήσει νέους τρόπους για να φέρει νέους χρήστες άρα και περισσότερα χρήματα. Πλέον, εκτός από τις διαφημίσεις και την πάταξη της χρήσης κοινού κωδικού πρόσβασης, πειραματίζεται με περισσότερες live εκπομπές για να φέρει νέο κοινό.
Την Τρίτη, ανακοίνωσε μια δεκαετή συμφωνία ύψους 5 δισ. δολαρίων για να φέρει το WWE Raw – την πιο δημοφιλή εβδομαδιαία εκπομπή επαγγελματικής πάλης – στην πλατφόρμα.