Η ταινία της Barbie έκανε κι επισήμως πρεμιέρα, με τους θαυμαστές της ομώνυμης κούκλας να τρέχουν ενθουσιασμένοι στους κινηματογράφους για να την παρακολουθήσουν.
Δείτε επίσης: Do it like Barbie: 5 φορέματα κάτω των 50 ευρώ για να υιοθετήσεις το απόλυτο trend της σεζόν
H προώθηση της ταινίας «Barbie» με τη Μάργκοτ Ρόμπμι και τον Ράιαν Γκόσλινγκ είναι τεράστια καθώς δαπανήθηκαν 100.000 ευρώ για να διαφημιστεί. Φυσικά, η αδιάκοπη εκστρατεία της ομάδας του marketing απέφερε καρπούς καθώς η ταινία έγινε αμέσως viral και αγαπήθηκε από το κοινό.
Η έμπνευση δεν έχει όρια και οι αρμόδιοι προώθησης της ταινίας στο Ντουμπάι, φαίνεται πως επένδυσαν περισσότερο από άλλες περιοχές.
Συγκεκριμένα, σε μια πλατεία κοντά στο Μπουρτζ Χαλίφα φαίνεται σα να έχει τοποθετεί ένα τεράστιο κουτί με μια Barbie κούκλα που κινείται, σπάει το πλαστικό και κάνει ένα βήμα προς την πόλη. Πρόκειται για μία 3D διαφημιστική πινακίδα που έστησαν στο Ντουμπάι και όλοι συζητούν στα social media το πόσο αληθοφανές είναι.
Δείτε βίντεο: