Η Loreen με το τραγούδι «Tattoο» κέρδισε τον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision και μάλιστα για δεύτερη φορά.

Η ιδιαίτερη εμφάνιση της με ένα nude κοστούμι αποτελούμενο από κολάν και crop top με διαφάνειες απασχόλησε, με διάφορους τρόπους, τους χρήστες του twitter αλλά φαίνεται πως είναι η απόλυτη τάση.

Η Beyoncé, ξεκίνησε την παγκόσμια περιοδεία της,«Renaissance», αυτή την εβδομάδα και τα κοστούμια είναι τόσο συζητημένα όσο το set-list της. Ιδιαίτερα το φουτουριστικό Alexander McQueen catsuit, με χάντρες αλλά και το striped – μαύρο – κίτρινο Thierry Mugler κοστούμι, που αποκαλείται ”Queen Bee». Στο ίδιο στυλ και το εντυπωσιακό φόρεμα που αλλάζει χρώμα από την ιαπωνική εταιρεία Anrealage. Ωστόσο οι γκουρού της μόδας ξεχώρισαν – ένα ειδικά κατασκευασμένο- κορμάκι με πέτρες, Loewe, τοποθετημένες στρατηγικά στα καίρια σημεία που δημιουργούν την οπτική ψευδαίσθηση του γυμνού.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η τραγουδίστρια αγκαλιάζει το naked look. Στο εξώφυλλο για το περσινό άλμπουμ της «Renaissance», κάθισε σε ένα ολογραφικό άλογο, δημιουργία του καλλιτέχνη Nusi Quero, με ένα παρόμοιο κορμάκι. Για το πάρτι των Όσκαρ που διοργάνωσε με τον σύζυγό της Jay-Z το 2022, φόρεσε ένα σχεδόν γυμνό – εκτός από μερικά προσεκτικά τοποθετημένα διακοσμητικά – Celia Kritharioti couture φόρεμα. Το 2015, φόρεσε μια γυμνή τουαλέτα Givenchy με κοσμήματα.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Beyoncé (@beyonce)

Η Beyoncé μετατοπίζει διαρκώς τα όρια, αλλά η ανταπόκριση στο catsuit της δείχνει ότι η γύμνια, εξακολουθεί να έχει τη δύναμη να τραβήξει την προσοχή. Και δεν είναι η μόνη.

Πριν λίγες ημέρες η Janelle Monáe, στο Met Gala, επέλεξε ένα διαφανές φόρεμα πάνω από ένα αστραφτερό μπικίνι.

Για δεκαετίες, η προκλητικότητα ήταν ένας σίγουρος τρόπος για να συζητηθεί ένα πρόσωπο. Ένα παιχνίδι δημοσιότητας. Ο όρος «γυμνό φόρεμα» μπήκε για πρώτη φορά στο λεξικό τη δεκαετία του 1930, σύμφωνα με την ιστορικό μόδας Kimberly Chrisman-Campbell, η οποία έχει ένα κεφάλαιο αφιερωμένο στο γυμνό φόρεμα στο πιο πρόσφατο βιβλίο της, Skirts: Fashioning Modern Femininity in the 20th Century. «Στη δεκαετία του 1930, ο όρος χρησιμοποιήθηκε για να περιγράψει ένα στράπλες φόρεμα, επειδή φαινόταν τόσο γυμνό στους ανθρώπους τότε», λέει Kimberly Chrisman-Campbell.

Στα μέσα του αιώνα, οι καλλιτέχνες και οι ηθοποιοί του καμπαρέ ξεπερνούσαν τα όρια, με τη Μάρλεν Ντίντριχτ να φορά τολμηρά σκηνικά κοστούμια που έδιναν μια εντύπωση γυμνού. Στη συνέχεια, το 1962, το γυμνό φόρεμα έγινε mainstream όταν η Μέριλιν Μονρό φόρεσε ένα κολλητό φόρεμα στο χρώμα της σάρκας για να τραγουδήσει Happy Birthday στον Πρόεδρο Kennedy. «Αυτό θα μπορούσαμε να σκεφτόμαστε τώρα ως γυμνό φόρεμα, αλλά δεν το έλεγαν έτσι τότε, ονομαζόταν «φόρεμα ψευδαίσθησης», επειδή έδινε την ψευδαίσθηση του γυμνού», λέει η Kimberly Chrisman-Campbell.

H Κένταλ Τζένερ, η Τζίτζι Χαντίντ, η Ολίβια Γουάιλντμ, η Έμιλι Ραταϊκόφσκι, Φλόρενς Πιου, η Δέσποινα Βανδή και φυσικά η Κιμ Καρντάσιαν αγκαλιάζουν τις naked εμφανίσεις.

Πρώτη δημοσίευση στο Hello Magazine

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ,

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ