H καμπάνια του οίκου για τα Χριστούγεννα που πέρασαν, έφεραν τον γαλλικό οίκο Balenciaga, στην πιο δυσμενή θέση που έχει υπάρξει ποτέ στα τόσα χρόνια παρουσίας του στον χώρο της μόδας.
Διαβάστε επίσης: Balenciaga: H δημόσια απολογία και το χρονικό της πτώσης ενός επιδραστικού brand
Ο Demna Gvasalia, λοιπόν, καλλιτεχνικός διεθυντής του οίκου προσπαθήσε να παρουσιασεί ένα λιτό σόου με έμφαση μόνο στα ρούχα. Το ντεφιλέ πραγματοποιήθηκε κάτω από το μουσείο του Λούβρου με τον Demna να δηλώνει: «Δεν θα υπάρχει τίποτα να δούμε παρά μόνο ρούχα…Πρέπει να είμαι το ριζοσπαστικό αντίδοτο – να μην είμαι καθόλου σε αυτή τη συζήτηση. Αυτό θα έκανε ο Christobal Balenciaga».
Σε αντίθεση λοιπόν με τα προηγούμενα fashion show του γαλλικού οίκου, το συγκεκριμένο δεν έχει εντυπωσιακό σκηνικό, αλλά υπέροχες tailored σιλουέτες με ένα σύγχρονο στοιχειο. Το αποτέλεσμα λοιπόν ήταν μια συλλογή ωδή στη μοντέρνα κομψότητα, με oversized κοστούμια, midi φορέματα που ξεχώριζαν με τους 80’ς έντονους ώμους που διέθεταν και ιδιαίτερα σακάκια.