Η πριγκίπισσα Νταϊάνα άνοιξε τον δρόμο για το “revenge dressing” το 1994 — τώρα, 30 χρόνια αργότερα, η Lily Collins ως Emily Cooper στη σειρά «Emily in Paris» φιανέται πως ακολουθεί την ίδια πορεία.
Η ενδυματολόγος Marylin Fitoussi χαρακτηρίζει την 4η σεζόν της σειράς του Netflix ως τη σεζόν του “revenge-style” για την πρωταγωνίστρια της σειράς.
Twiggy, Biba, Swinging ’60s, Audrey Hepburn, Françoise Hardy, το Black and White Ball του Truman Capote είναι μερικές από τις αναφορές που βλέπουμε στο πρώτο μέρος του τέταρτου κύκλου της σειράς.
Όταν στο σενάριο αναφέρθηκε ένας χορός μασκέ, η Fitoussi πρότεινε αμέσως να χρησιμοποιηθεί ως αναφορά ο διάσημος χορός του Truman Capote από το 1966, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Plaza στη Νέα Υόρκη.
Η ενδυματολόγος επικοινώνησε με τον Βρετανοαμερικανό καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου Nina Ricci, Harris Reed, για την περίσταση. Εκείνος σχεδίασε τρία κοστούμια, και η Fitoussi, μαζί με την Collins, επέλεξαν μια μαυρόασπρη ριγέ ολόσωμη φόρμα με μια αποσπώμενη μακριά φούστα, αποτίοντας έτσι φόρο τιμής στην Audrey Hepburn στην ταινία «Ωραία μου Κυρία».
Όταν η Emily πηγαίνει για σκι σε ένα από τα επεισόδια, η Fitoussi είχε την ιδέα να αναδημιουργήσει το διάσημο χειμωνιάτικο look της Hepburn από την ταινία «Ραντεβού στο Παρίσι» του 1963, όπου είναι ντυμένη με γούνινο παλτό και φοράει υπερμεγέθη γυαλιά ηλίου του Pierre Marly, τα οποία εκτίθενται τώρα στο Musée de la Lunette στο Morez της Γαλλίας.
Καθώς η Emily υιοθετεί περισσότερο το γαλλικό στυλ στη 4η σεζόν, αυτό δεν σημαίνει ότι αποχωρίζεται την έντονo και τολμηρό στυλ που χαρακτηρίζει την γκαρνταρόμπα της — αυτά τα κομμάτια παραμένουν και τα φοράει πλέον στο γραφείο.