Για πρώτη φορά, την Tρίτη 20 Σεπτεμβρίου, στην Πλατεία Ελευθερίας, θα φιλοξενηθεί ένα μοναδικό Catwalk, με στόχο την ενίσχυση της φιλανθρωπικής δράσης, του οργανισμού “Γκολ στη ζωή”.
Ο art director και stylist του φιλανθρωπικού event ΚULT Together, Filep Motwary, μίλησε στο Hello! για τον χαρακτήρα του επικείμενου fashion show αλλά και για την επιλογή της πλατείας ελευθερίας ως τοποθεσίας διεξαγωγής του.
Η ιδέα για τη διεξαγωγή του fashion show στην πλατεία Ελευθερίας πως προέκυψε;
Όταν μου ανατέθηκε η καλλιτεχνική επιμέλεια και το styling της επίδειξης, η Νατάσα Μιχαηλίδου, ιδιοκτήτρια της Kult Boutique και διευθύντρια εταιρικών σχέσεων και επικοινωνίας των Thanos Hotels & Resorts, μου ζήτησε να σκεφτώ πιθανούς χώρους για τη διεξαγωγή φιλανθρωπικού fashion event . Περνώντας με το αυτοκίνητο από το κέντρο της Λευκωσίας, λίγες μέρες αργότερα, σταμάτησα στα φανάρια της Πλατείας Ελευθερίας για να περάσουν οι πεζοί και καθώς περίμενα να ανάψει πράσινο για να φύγω, συνειδητοποίησα πως βρισκόμουν στο καταλληλότερο μέρος. Ο τίτλος #KULTtogether συνοψίζει την προσπάθεια πίσω από event από όλες τις απόψεις.
O σύγχρονος χαρακτήρας της Πλατείας Ελευθέριας, έπαιξε ρόλο στις αποφάσεις σου, όσον αφορά τον τρόπο που θα στηθεί το fashion show;
Πράγματι, αποτελεί έναν από τους βασικούς λόγους που την επέλεξα. Πιστεύω πως η πλατεία έχει οργανική σημασία, ως το απόλυτο σημείο συνάντησης διαφορετικών ανθρώπων αλλά και ως ένα εμβληματικό αρχιτεκτόνημα της πρωτεύουσας , το οποίο συνυπάρχει με το συνεχές βουητό της πόλης και την ίδια την εξέλιξη της..
Αποτελεί μια ειλικρινή απεικόνιση, όχι μόνο της Λευκωσίας αλλά και του κόσμου ολόκληρου, που σιγά-σιγά εξελίσσεται σε μια απέραντη, urban κοινότητα.
Στην ουσία, η πλατεία είναι μια γέφυρα που ενώνει πολιτισμούς μέσα από την καθημερινότητα και μαζί το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.
Σε δυσκόλεψε καθόλου; Διαφορετικοί οίκοι, αλλιώτικοι κώδικες. Για παράδειγμα οι συλλογές του οίκου Gucci -ένα brand που θα δούμε στο fashion show- έχουν ένα μαξιμαλιστικό χαρακτήρα
Πρόκειται για ένα τεράστιο project με μεγάλες ευθύνες, ακριβώς για τους λόγους που αναφέρατε. Ωστόσο η οργάνωση και η ταξινόμηση των ρούχων έγινε με μεγάλη προσοχή ώστε να μην προσβάλουμε το DNA κάποιου brand και την ίδια στιγμή να μπορεί να συνδυαστεί με κάποιο άλλο.
Ποια άλλα brands θα δούμε στο catwalk;
Thom Browne, Prada, Miu Miu, Dolce & Gabbana, Etro, Nanushka, Missoni (Men) […]
Μπορείς να μας αποκαλύψεις μερικά ονόματα που θα δούμε στην πασαρέλα;
Θα αναφέρω μόνο το όνομα του κορυφαίου Νεκτάριου Αλεξάνδρου και θα αφήσω τους υπόλοιπους για έκπληξη. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της KULT, την Νατάσα Μιχαηλίδου αλλά και τις Ρένα Μιχαηλίδου και Θεοδώρα Μαλέκου, την εταιρία Out of the Blue, τους χορηγούς και όσους εργάστηκαν για την πραγμάτωση του #KULTtogether.
Όλα τα έσοδα από τις εισπράξεις των εισιτηρίων θα δοθούν για την ενίσχυση των δράσεων του «Γκολ στη Ζωή». To φιλανθρωπικό fashionshow, τελεί υπό την αιγίδα του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού.
Τιμή εισιτηρίων
Front row: €50
Δεύτερη σειρά: €35
Προπώληση εισιτηρίων: tickethour.com.cy και σε όλες τις KULT Boutique. Πληροφορίες: 77 77 70 40
Παρουσιάζει Τo City of Dreams Mediterranean, μέλος του ομίλου Melco
Μεγάλοι χορηγοί: Petrolina, Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Χορηγοί: NYX Professional Makeup, L’Oréal Professionnel, NUXE, BMW από τον όμιλο Πηλακούτα, Landas Colour, Αcropolis Group, Château La Coste, Vittel, Montelvini
Χορηγός αερομεταφορών: Cyprus Airways
Yποστηρικτής: Shoebox
Διοργάνωση: Out of the Blue Creative Communications
Xορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Kiss FM, Down Town
H εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του KOA