Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp., ανακοινώνει τη νέα συνεργασία Tommy Hilfiger και Disney, με αφορμή τον εορτασμό της 100ης επετείου της Disney. Για πρώτη φορά, ο Mickey και οι φίλοι του εισέρχονται στον θαυμαστό κόσμο του college prep , εμφανιζόμενοι σε κλασικά αρχειακά κομμάτια της TOMMY HILFIGER. Ο αγαπημένος χαρακτήρας και οι φίλοι του, όπως η Minnie Mouse, ο Pluto, ο Goofy, ο Donald Duck και η Daisy Duck, θα είναι σχεδιασμένοι σε manga, το δημοφιλές ιαπωνικό στυλ κόμικς κινουμένων σχεδίων.
“Μια εμβληματική επέτειος, μια εμβληματική μάρκα και μια συνεργασία με τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες της – δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να γιορτάσουμε μαζί με τους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο την 100ή επέτειο της Disney”, δήλωσε ο Tommy Hilfiger. “Η σύμπραξη του Mickey and Friends με το DNA της μάρκας TOMMY HILFIGER ήταν μία από τις πιο διασκεδαστικές συνεργασίες μας μέχρι σήμερα και πρόκειται για μια συλλεκτική συλλογή αγαπημένων κλασικών prep κομματιών».
“Η Disney και η TOMMY HILFIGER είναι δύο αγαπημένα brands που έχουν επηρεάσει την κουλτούρα σε παγκόσμια κλίμακα”, δήλωσε η Tasia Filippatos, Πρόεδρος της Disney Consumer Products, Games and Publishing. “Η συλλογή Disney x Tommy είναι ένας πραγματικός εορτασμός της 100ης επετείου της Disney και αναδεικνύει τη δημιουργικότητα και την αφήγηση ιστοριών για την οποία είναι γνωστές τόσο η Disney όσο και η TOMMY HILFIGER”.
Σχεδιασμένη με δεξιοτεχνία και προσεγμένες λεπτομέρειες, η συλλογή Disney x Tommy επαναπροσδιορίζει τις κλασικές φόρμες με υπογραφή prep, με παιχνιδιάρικα μοτίβα και prints. Παραμένοντας πιστή στη διασκεδαστική φύση του Mickey, η συλλογή περιλαμβάνει ανδρικά, γυναικεία και παιδικά κομμάτια, όλα με το manga makeover των εμβληματικών χαρακτήρων της Disney. Στη συλλογή συναντώνται παιχνιδιάρικες εκδοχές του πουκάμισου ράγκμπι, και του blazer, με λεπτομέρειες όπως ζακάρ, εκτυπώσεις του TH Monogram και την αλάνθαστη σιλουέτα του Micky. Ο Manga Mickey ξεφαντώνει μέσα από την χαρακτηριστική λωρίδα Ithaca στα πουκάμισα και τα shirt dresses, ενώ τα all-over prints παραπέμπουν στην αυθεντική τέχνη των καλλιτεχνών της Disney με κηλίδες μελανιού και χειροποίητα σκίτσα. Ένα πουά Minnie Mouse δίνει νέα πνοή σε μια μπλούζα κρίκετ και ένα υφαντό πουλόβερ.
Αυτή η συνεργασία αποτυπώνει το μακροχρόνιο πάθος του Tommy Hilfiger να συνεργάζεται με εμβληματικές προσωπικότητες της ποπ κουλτούρας, η επιρροή των οποίων εκτείνεται σε διάφορες γενιές.
Η συλλογή είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο κατάστημα TOMMY HILFIGER στο Mall of Cyprus, στο tommy.com, στο shopDisney.com, στο Disneyland Resort και στο Walt Disney World Resort.
Στην καμπάνια, που φωτογραφήθηκε από την Paola Kudacki, συμμετέχουν ο τραγουδοποιός Henry Lau, ο ηθοποιός Lucien Laviscount και τα μοντέλα Soo Joo Park, Stella Maxwell και Reign Judge. Οι ηθοποιοί συμμετέχουν σε μια ψηφιακή επίδειξη μόδας που ξεκινά στις παγκόσμιες κοινωνικές πλατφόρμες φορώντας τα παιχνιδιάρικα κομμάτια, καθώς περνούν μέσα από μια πρόσοψη της πανεπιστημιούπολης της Disney.
Φέρνοντας μια καινοτόμο και προσωπική πινελιά στην καμπάνια, μια AI-powered φωτογραφική εφαρμογή θα επιτρέψει στους θαυμαστές να ανεβάσουν την εικόνα τους για να μεταμορφωθούν σε έναν χαρακτήρα manga στην πανεπιστημιούπολη Disney x Tommy και να μοιραστούν το avatar τους στις κοινωνικές πλατφόρμες.
Η συλλογή λανσάρεται στις 7 Ιουνίου 2023 και περιλαμβάνει iconic items για άνδρες, γυναίκες και παιδιά.
Φίλοι και followers του brand καλούνται να γίνουν μέλη της κοινότητας και της συζήτησης στα social media, χρησιμοποιώντας τα #TommyHilfiger, #DisneyxTommy, και @TommyHilfiger.