Όταν η πριγκίπισσα Beatrice δανείστηκε το φόρεμα της γιαγιάς της για το γάμος της τον Ιούλιο, πίστευε ότι οι άνθρωποι θα νόμιζαν ότι θα ήταν ρομαντικό και κατάλληλο για τη περίσταση. Αυτό που δεν υπολόγισε όμως, είναι το πόσο αντίκτυπο θα είχε αυτό για τους καταναλωτές με τη πρόθεση να ακολουθήσουν τα βήματά της και να κάνουν πιο βιώσιμες της επιλογές τους.

Σύμφωνα με τη πλατφόρμα Lyst, τη χρονιά αυτή περισσότερα από 100 εκατομμύρια καταναλωτές, σύμφωνα με την έκθεση μόδας η οποία αναλύει δεδομένα από αναζητήσεις προβολές και πωλήσεις, έδειξαν ενδιαφέρον σε vintage και second hand κομμάτια και αυτό το κύμα αυξάνεται από τότε έως σήμερα.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Royal Family (@theroyalfamily)

Μερικούς μήνες αργότερα, τον Σεπτέμβριο ο όρος vintage fashion δημιούργησε πάνω από 35,000 μηνιαίες αναζητήσεις, ενώ οι αναζητήσεις που σχετίζονται με το second hand αυξήθηκαν κατά 104%, έχοντας σαν βοήθεια το γεγονός ότι η Jennifer Aniston, η οποία υποστηρίζει τα vintage κομμάτια, φόρεσε John Gallino for Dior circa 1999, στα φετινά βραβεία SAG.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SAG Awards (@sagawards)

Οι μελλοντικές νύφες ψάχνουν πλέον vintage ή second hand ή pre-owned νυφικά αφού είδαν τη πριγκίπισσα Beatrice και έχουν δημιουργήσει ένα memo στη συνείδηση τους, με τις πωλήσεις να φτάνουν πλέον το 38%.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michelle Obama (@michelleobama)

Με τις αγορές να γίνονται πιο συνειδητές, η έκθεση αναφέρει πως το 2020 είναι η χρονιά όπου η μόδα έγινε “όχημα” για την κοινωνική δικαιοσύνη και πολιτική. Στις ΗΠΑ ο όγκος αναζήτησης για τη λέξη “Vote” και οι όροι γύρω από αυτό αυξήθηκαν κατά 29% τον Οκτώβριο. Τον Αύγουστο η Μισέλ Ομπάμα φορούσε ένα κολιέ με γράμματα όπου δημιουργούσανε τη λέξη VOTE, έχοντας σαν αποτέλεσμα οι αναζητήσεις για το “vote necklace” να αυξηθούν κατά 63% . Ωστόσο το look των πολιτικών δυνάμεων το 2020 μπορεί να ολοκληρωθεί με ένα total white κοστούμι. Η επιλογή της Καμάλα Χάρις για τη νικητήρια ομιλία της, σήμαινε ότι μετά από 24 ώρες η αναζήτηση για το λευκό κοστούμι, είχε σαν αποτέλεσμα να κάνει μια αύξηση 129%.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kamala Harris (@kamalaharris)

Όσο αναφορά τα καθημερινά μας σύνολα, μια λέξη η οποία προσδιορίζει αυτό το χρόνο είναι το loungewear. Τον Απρίλιο, μερικές βδομάδες μετά το lockdown στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι αναζητήσεις για τις φόρμες αυξήθηκαν κατά 123% σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο, όπου τα κολάν είχαν ανέβει μόνο 48%. Αυτή η υποχρεωτική περίοδος εγκλεισμού έχει παράγει μια επιθυμία για ένα πιο αργό lifestyle, πιο βαθιά ριζωμένο στο φυσικό κόσμο, έχοντας σαν concept το cottagecore.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ,

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ