Η Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού είναι πολύ διαφορετική φέτος. Οι διάσημοι οίκοι ετοίμασαν τις προτάσεις και τις δημιουργίες τους, όμως, η πανδημία έχει αλλάξει εδώ και πολλούς μήνες τον τρόπο με τον οποίο η μόδα φτάνει στους τελικούς της αποδέκτες. Η Εβδομάδα Μόδας εντυπωσιάζει υπό μία τελείως διαφορετική ψηφιακή μορφή και προτείνει στο παγκόσμιο στιλιστικές λύσεις.
Νέα ταλέντα οραματίζονται να φιγουράρουν στην Εβδομάδα Μόδας ανάμεσα σε καταξιωμένους σχεδιαστές σε όλη την Υφήλιο. Φέτος, την ξεχωριστή τιμή βιώνει ο Έλληνας σχεδιαστής Σπύρος Στεφανουδάκης.
Πλάι στους κορυφαίους οίκους του στυλιστικού στερεώματος, όπως Chanel, Dior, Valentino, κ.α., ο σχεδιαστής θα εκφράσει όλες τις καλλιτεχνικές του ανησυχίες μέσα από μία συλλογή εμπνευσμένη από την επίσκεψή του στην Πινακοθήκη Di Brera. Εκεί, εκτίθενται μοναδικά έργα τέχνης και σπουδαίες συλλογές πινάκων Ιταλών ζωγράφων που δύσκολα αφήνουν κάποιον επισκέπτη ασυγκίνητο. Μια συλλογή εμπνευσμένη από τον Νεοκλασικισμό στον Ρομαντισμό.
Ο δημιουργός πήρε ως κυρίαρχο υλικό το μεταξωτό βελούδο, ένα ύφασμα που πάντα συνδεόταν με κάτι το πιο βασιλικό και επιβλητικό, ενώ κάθε άλλο ύφασμα της συλλογής κινείται με σκοπό να δικαιώσει την αγάπη για το γυναικείο σώμα, αγκαλιάζοντάς το σε μία μοντέρνα vintage αισθητική. Το ανέκαθεν girly φούξια εμφανίζεται σε μία πιο αναβαθμισμένη, «ζεστή» απόχρωση και στέκεται δίπλα στο κυπαρισί και το μπλε εκφράζοντας ξεχωριστά τη δυναμική του καθενός.
Έτσι, ο Στεφανουδάκης, μετά από μεγάλη λίστα με συνεργασίες με μεγάλα ονόματα της Ελληνίδων σταρ, όπως η Ελένη Μενεγάκη, η Τατιάνα Στεφανίδου και η Μαρία Μπεκατώρου, ανοίγει τα φτερά του σε παγκόσμιο επίπεδο.
Δείτε κάποια από τα σχεδιαστικά μοτίβα που επέλεξε
Φωτογραφία Εξωφύλλου: catwalk.mag