«Αυτό που θα ήθελα να είχα εφεύρει στη μόδα είναι το λευκό πουκάμισο. Είναι η βάση για τα πάντα. Τα υπόλοιπα ακολουθούν», είχε πει ο Καρλ Λάγκερφελντ που έφυγε από τη ζωή στις 19 Φεβρουαρίου, σε ηλικία 86 ετών, αφήνοντας ανεκπλήρωτο κενό στον χώρο της παγκόσμιας μόδας.
Ο οίκος Karl Lagerfeld θέλοντας να τιμήσει την κληρονομιά του καλλιτεχνικού του διευθυντή, παρουσιάζει το πρότεκτ «A Tribute to Karl: The White Shirt Project» στρέφοντας τα φώτα επάνω στο αγαπημένο κομμάτι του δημιουργού: το λευκό πουκάμισο. Αγαπημένοι φίλοι του σχεδιαστή όπως οι Κάρα Ντελεβίν, Νταιάνα Κρούγκερ, Κέιτ Μος, Τόμι Χίλφιγκερ, Αλεσάντρο Μισέλ και πολλοί ακόμα, δημιούργησαν τη δική τους εκδοχή του εμβληματικού λευκού πουκάμισου.
Το project θα παρουσιαστεί στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού, τον Σεπτέμβρη, μέσα από μια έκθεση που θα παρουσιαστεί στον οίκο Karl Lagerfeld. Καθώς ο σχεδιαστής στήριζε τη φιλανθρωπική πρωτοβουλία ιατρικής έρευνας στο Πανεπιστήμιο Paris Descartes, τα κομμάτια θα πωληθούν μέσα από δημοπρασία με σκοπό την ενίσχυση της «Sauver la Vie» .Όπως δήλωσε ο CEO του οίκου Karl Lagerfeld, Pier Paolo Righi: «Μετά τον θάνατο του Καρλ, πολλοί άνθρωποι ήθελαν να μοιραστούν τον θαυμασμό τους για εκείνον καθώς και να εκφράσουν τα συναισθήματά τους. Οι συμμετέχοντες στο project αυτό, είναι όλοι άνθρωποι που γνώριζαν τον Καρλ, που ένιωθαν συνδεδεμένοι μαζί του ή που τον ενέπνεαν. Το να στείλουν το δικό τους προσωπικό μήνυμα μέσα από τη δημιουργία της δικής τους μοναδικής εκδοχής του εμβληματικού του πουκαμίσου, αποτελεί για κάθε έναν από εκείνους έναν υπέροχο και ιδιαίτερο τρόπο να επανασυνδεθούν με τον ίδιο. Αυτή η κίνηση αποκτά ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα μέσα από την στήριξη της πρωτοβουλίας ‘Sauver la Vie’ που πάντα ήταν στην καρδιά του Καρλ.»
Επτά από τα τελικά σχέδια θα κατασκευαστούν 77 φορές το καθένα και θα πουληθούν στην τιμή των €777 έκαστο για για φιλανθρωπικό σκοπό. Το νούμερο 7 ήταν το τυχερό του Καρλ συμβολίζοντας πολλά στοιχεία στη ζωή του, όπως το αγαπημένο του διαμέρισμα στο Παρίσι (το 7ο) και το όνομα του βιβλιοπωλείου του και του εκδοτικού του οίκου (7L).