Η Salma Hayek δεν χρειάστηκε να φορέσει κάποιο πολυτελές outfit ή μακιγιάζ ή έστω μία μάσκα προστασίας για να παρευρεθεί στο show του οίκου Balenciaga. Όχι επειδή δεν ακολουθεί τα στάνταρ της ομορφιάς αλλά επειδή υπακούει στους κανόνες της πανδημίας. Ο διάσημος οίκος μόδας, φέτος χρησιμοποίησε την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (Virtual Reality) για να φέρει το catwalk του στο σπίτι των καλεσμένων.
«Σήμερα, είχα μία νέα εμπειρία, παρευρισκόμενη στο show του οίκου Balencianga, για την παρουσίαση της φθινοπωρινής συλλογής του για το 2021. Δεν χρειάστηκε να ντυθώ καλά ή να φορέσω μακιγιάζ, επειδή το παρακολούθησα από το σπίτι μου. Προσπάθησα βέβαια να αγγίξω τα ρούχα, αλλά όσο πλησίαζα αυτά έφευγαν…μέχρι που χτύπησα στον τοίχο,» έγραψε η Μεξικανή ηθοποιός στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
View this post on Instagram
O πολυτελής οίκος, με βάση του το Παρίσι και με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Demna Gvasalia, παρουσίασε τη νέα του συλλογή για το Φθινόπωρο του 2021, μέσω ενός βίντεο παιχνιδιού. Βασισμένο στο 2031 είχε τον τίτλο: Afterworld: The Age of Tomorrow, επέτρεπε στους χαρακτήρες να περαπτούν σε ένα κατάστημα Balenciaga με τα μοντέλα να είναι ντυμένα με τις νέες, φθινοπωρινές δημιουργίες του οίκου.
Afterworld: The Age of Tomorrow
Play Nowhttps://t.co/7BJvI3chqp pic.twitter.com/ozD3fH5Qqm— Balenciaga (@BALENCIAGA) December 6, 2020