Μια κορυφαία βρετανική σύμπραξη δυνάμεων ανακοινώνουν με υπερηφάνεια τα Marks & Spencer για τη φετινή φθινοπωρινή καμπάνια ‘Anything but Ordinary’ που έχει ως κεντρικό πρόσωπο τη διάσημη ανά το παγκόσμιο, κορυφαία Βρετανίδα ηθοποιό, Sienna Miller.
Η πολύ σημαντική αυτή συνεργασία σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο, τόσο για τα M&S όσο και για τη Sienna Miller, που έχει ως κατεύθυνση τον επαναπροσδιορισμό των ευρύτερων στιλιστικών αντιλήψεων και κύριο στόχο να εμπνεύσει τους υφιστάμενους και νέους πελάτες. Εισερχόμενη σε μια συναρπαστική νέα σεζόν, η συνεργασία επιβεβαιώνει τη δέσμευση των M&S για προσφορά καθημερινών μοντέρνων στιλιστικών προτάσεων, δίνοντας έμφαση στην αξιοπιστία και στην ποιότητα, μέσα από ένα ολοκληρωμένο πακέτο.
Η Sienna Miller σχολιάζει σχετικά: «Ανέκαθεν έτρεφα μια ειλικρινή αγάπη για τα Marks & Spencer. Πρόκειται για ένα brand που είναι χαραγμένο στο DNA της βρετανικής ζωής έχοντας καλλιεργήσει ένα ισχυρό συναισθηματικό δέσιμο με τόσους ανθρώπους. Αισθάνομαι υπέροχα για τη συνεργασία με το εμβληματικό brand, ως το κεντρικό πρόσωπο της φθινοπωρινής του καμπάνιας και είμαι ενθουσιασμένη που λαμβάνω μέρος στο ταξίδι για τη διαμόρφωση του μέλλοντος της μόδας».
Η Maddy Evans, Womenswear Director των M&S, προσθέτει: «Είμαστε πανευτυχείς που καλωσορίζουμε τη Sienna Miller στην οικογένεια των Marks & Spencer ως το πρόσωπο της φθινοπωρινής εκστρατείας. Η Sienna θεωρείται αναμφισβήτητα η επιτομή της σύγχρονης γυναίκας – γεμάτη αυτοπεποίθηση, δυναμική και ακαταμάχητα στιλάτη. Η απαράμιλλη αίσθηση του προσωπικού της στιλ και η έμφυτη ικανότητά της να ξεχωρίζει μέσα από τη μόδα την καθιστά την ιδανική προσωπικότητα για τα M&S. Το μοναδικό της στιλ και ο χαρακτήρας της συμπληρώνουν απόλυτα τις αξίες του brand μας και είμαστε σίγουροι ότι μαζί θα εμπνεύσουμε τους πελάτες μας με συναρπαστικές επιλογές μόδας κατά τη διάρκεια της σεζόν και έτη περαιτέρω.»
Η ΚΟΛΕΞΙΟΝ
Στην εν λόγω καμπάνια, η Sienna παρουσιάζεται να φοράει μια επιλογή από στιλάτα και διαχρονικά κομμάτια που μπορούν να φορεθούν με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους – είτε ξεχωριστά, συνδυασμένα με βασικά κομμάτια της γυναικείας γκαρνταρόμπας, είτε ως ολοκληρωμένα σύνολα.
To high/low dressing βρίσκεται στο επίκεντρο της κολεξιόν, το οποίο ταιριάζει απόλυτα με τον τρόπο που η Sienna δημιουργεί το δικό της προσωπικό look, είτε για να πάει τα παιδιά στο σχολείο είτε για να παρουσιαστεί στο κόκκινο χαλί. Μ’ αυτές τις στιλιστικές της επιλογές, ενισχύει τη δέσμευση των M&S να προσφέρουν στους πελάτες ένα ιδανικό συνονθύλευμα αξίας, ποιότητας και καινοτομίας.
Τα πανωφόρια και τα παλτά καθώς και τα έξυπνα προσαρμοσμένα κομμάτια για κάθε σωματότυπο (συμπεριλαμβανομένου και του αγαπημένου κομματιού της Sienna – το tweed blazer) συνδυάζονται αρμονικά με τα υπόλοιπα κομμάτια του look, τα χοντρά πλεκτά και τα αξεσουάρ που ξεχωρίζουν, αναμειγνύοντας στοιχεία του βρετανικού στιλ με επιρροές bohemian και συνδυασμούς διαφορετικών στιλιστικών επιλογών διαφόρων χρονικών περιόδων. Οι ιδιόρρυθμες και γεμάτες εκπλήξεις στιλιστικές τεχνικές, τα έντονα και φωτεινά χρώματα σε lime και ζωηρό μπλε, υφές και μοτίβα σε μορφή ενός εντυπωσιακού ροζ καρό παλτού και φορέματος ombre, συνδυάζονται με κλασικά κομμάτια όπως tailoring και denim – ένας σύγχρονος στιλιστικός συνδυασμός με ένα επιπρόσθετο twist.
Αυτά τα κομμάτια προσφέρουν επίσης τις ιδανικές επιλογές για layering πλησιάζουμε τους κρύους χειμωνιάτικους μήνες.
Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ
Η Miller παρουσιάζει τις προσεγγίσεις high-low και easy dressing που επηρέασαν τη νέα κολεξιόν, εκφράζοντας τον τρόπο που το κάθε look την κάνει να νιώθει και τις διαφορετικές μορφές αυτοπεποίθησης που το καθένα ξεκλειδώνει.
Στο 30-δευτερολέπτων διαφημιστικό σποτ ακούγεται το επαναστατικό soundtrack του Peaches “Boys Wanna Be Her”.
Η Anna Braithwaite, Clothing & Home Marketing Director των M&S ανέφερε: «Θέλαμε η φθινοπωρινή μας καμπάνια να είναι ελκυστική όχι μόνο στους πελάτες μας αλλά και για να τραβήξει την προσοχή των γυναικών που δεν έχουν επιλέξει ποτέ τα M&S. Τα κομμάτια που περιλαμβάνονται στην καμπάνια είναι διαχρονικά, με κλασική αξία και φοριούνται κάθε εποχή, ενώ μπορούν να φορεθούν με μύριους διαφορετικούς τρόπους, εμπεριέχοντας όλα τα συστατικά που τα κάνουν άκρως γοητευτικά.
Η συνεργασία με τη Sienna για την καμπάνια αυτή ήταν θαυμάσια – είναι σύμβολο του στιλ και πολύ επιτυχημένη. Συνδυάζει μια επιτυχημένη καριέρα με τη μητρότητα, γεγονός που είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι από τους πελάτες μας ταυτίζονται. Θέλαμε να αναγνωρίσουμε τους πολλούς ρόλους που καλούνται να παίξουν οι γυναίκες και να γιορτάσουμε τη δύναμη της μόδας να μεταμορφώνει τον τρόπο που νιώθουμε και συμπεριφερόμαστε. Είναι αναζωογονητικό, παιχνιδιάρικο και πραγματικά αποτελεί το έναυσμα για μια πολύ συναρπαστική σεζόν για τα M&S».