Η Cablenet σε συνέχεια των νέων μέτρων προστασίας των πολιτών που ανακοίνωσε η Κυβέρνηση για αποτροπή εξάπλωσης του κορωνοϊού (COVID-19) και έχοντας υψηλό αίσθημα ευθύνης σαν οργανισμός, στηρίζει έμπρακτα τις οδηγίες των Κρατικών Υπηρεσιών για την αποφυγή πληθυσμιακών συγκεντρώσεων και ενημερώνει για τα ακόλουθα:
- Αναστέλλεται η λειτουργία όλων των Καταστημάτων Cablenet, από τις 12/1/21 έως 31/1/21.
- 2.Οι Συνδρομητές της Cablenet θα μπορούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους μόνο ηλεκτρονικά και πιο συγκεκριμένα με τους παρακάτω τρόπους:
- Πληρωμή μέσω του portal των Συνδρομητών της Cablenet, https://www.cablenet.me, χρησιμοποιώντας τον κωδικό πρόσβασης τους
- Πληρωμή μέσω του https://pay.cablenet.me/payment, για άμεση εξόφληση του λογαριασμού (δεν απαιτείται κωδικός πρόσβασης)
- Πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας www.jccsmart.com στην ενότητα «Τηλεφωνία και Τηλεόραση»
- Πληρωμή μέσω του web banking της τράπεζας που συνεργάζονται.
- 3.Αναστέλλεται η διακοπή των υπηρεσιών. Το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης 130, καθώς και το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών 120, θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά και θα παρέχουν οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την ηλεκτρονική πληρωμή λογαριασμών.
- 4.Οι ενδιαφερόμενοι Οικιακοί Πελάτες της Cablenet μπορούν να συνεχίσουν να αιτούνται για νέες υπηρεσίες μέσω της ιστοσελίδας cablenet.com.cy, κάνοντας κλικ στην επιλογή “APPLY ONLINE”. Παράλληλα, οι υφιστάμενοι Συνδρομητές μπορούν να προβαίνουν σε προσαρμογές των πακέτων τους, μέσω του Κέντρου Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης 130.
- 5.Το προσωπικό της Cablenet θα συμβάλει ώστε να ενισχυθεί η τηλεφωνική εξυπηρέτηση με στόχο να καθοδηγεί το κοινό για τη χρήση των ηλεκτρονικών καναλιών εξυπηρέτησης της εταιρείας.
Η Cablenet παίρνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ορθή αντιμετώπιση της έκτακτης αυτής κατάστασης. Η ασφάλεια, των Συνδρομητών μας, του προσωπικού μας, αλλά και της κοινωνίας γενικότερα, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητά μας.
Παράλληλα, η Cablenet παραμένει προσηλωμένη στην απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών Επικοινωνίας και Ψυχαγωγίας στους Συνδρομητές της.
Για περαιτέρω πληροφορίες επικοινωνήστε με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης 130, εάν είστε Οικιακός Πελάτης ή με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών 120, εάν είστε Εταιρικός Πελάτης.