Η ΕΚΟ Κύπρου απέσπασε ακόμη τρία (3) βραβεία για την πρωτοποριακή εφαρμογή “EKO Smile”, αυτή τη φορά στα φετινά Cyprus Digital Marketing Awards. Τα βραβεία επέστρεψαν για δεύτερη χρονιά, για να ξεχωρίσουν τις κορυφαίες πρακτικές και να αναδείξουν τις πιο καινοτόμες, δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες στον τομέα του Digital Marketing, που αναπτύσσεται ραγδαία στη χώρα μας.
Συγκεκριμένα, η εφαρμογή “EKO Smile” απέσπασε:
- Tο Χρυσό Βραβείο για την βέλτιστη χρήση της τεχνολογίας προς όφελος των καταναλωτών στην κατηγορία «Best in Performance Marketing», για την υπηρεσία ενεργοποίησης αντλίας καυσίμων και πληρωμής από το κινητό τηλέφωνο.
- To Αργυρό Βραβείο και πάλι στην κατηγορία «Best in Performance Marketing», για τον σχεδιασμό της Στρατηγικής Μarketing.
- Επίσης, το Χάλκινο Βραβείο στην κατηγορία «Best in Social Media Marketing», για την στρατηγική που ακολουθήθηκε όσον αφορά στην προώθηση της εφαρμογής μέσω digital και social media.
Πρόκειται για ακόμη τρεις σημαντικές διακρίσεις που κατακτά η ΕΚΟ Κύπρου και αναδεικνύουν την εφαρμογή “EKO Smile” ως την κορυφαία στην κυπριακή αγορά, καθώς σχεδιάστηκε για να διευκολύνει την καθημερινότητα των καταναλωτών και να τους προσφέρει περισσότερη ασφάλεια και άνεση στην εξυπηρέτησή τους.
Μέσω της εφαρμογής “ΕΚΟ Smile”, οι οδηγοί έχουν τη δυνατότητα να ανεφοδιάζουν ανέπαφα τα οχήματά τους στα πρατήρια ΕΚΟ. Το μόνο που χρειάζεται είναι να επιλέξουν τον αριθμό της αντλίας και, στη συνέχεια, να πατήσουν στην επιλογή “Ενεργοποίηση Αντλίας”. Ακολούθως, ο υπάλληλος της ΕΚΟ ανεφοδιάζει το όχημά τους με καύσιμα χωρίς να έρθουν σε καμία διάδραση μεταξύ τους. Εύκολα, γρήγορα και με την ίδια ασφάλεια που πραγματοποιούνται και οι συναλλαγές με φυσική παρουσία! Η πληρωμή γίνεται άμεσα, μέσω του ηλεκτρονικού πορτοφολιού της εφαρμογής “EKO Smile”, η οποία είναι συνδεδεμένη με την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που έχει καταχωρήσει ο χρήστης στην εφαρμογή, ενώ η απόδειξη αποστέλλεται σε διάστημα δευτερολέπτων στο e-mail του καταναλωτή.
Πρόκειται για μια πραγματική καινοτομία για τα δεδομένα της κυπριακής αγοράς, καθώς η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε μόλις 10 χώρες ανά τον κόσμο. Μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής, η ΕΚΟ Κύπρου προσφέρει στους πελάτες της μία μοναδική εμπειρία που συμβαδίζει με τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές καινοτομίες και βέλτιστες πρακτικές σε ότι αφορά την επιβράβευση, τον ανεφοδιασμό καυσίμων, την παραγγελία και τις πληρωμές μέσω του ηλεκτρονικού πορτοφολιού.
Τα τρία νέα βραβεία που απέσπασε το “ΕΚΟ Smile app” στα Cyprus Digital Marketing Awards 2020, έρχονται να επιβεβαιώσουν ότι η ΕΚΟ -μέσω της εφαρμογής EKO Smile- υλοποιεί τάχιστα την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, αλλάζοντας ριζικά τον παραδοσιακό τρόπο εξυπηρέτησης των καταναλωτών και του ανεφοδιασμού των οχημάτων τους στα πρατήρια ΕΚΟ.
«Ευχαριστούμε θερμά την Boussias Communications και την επιτροπή που αποτελείται από κορυφαίους ειδικούς στον τομέα του digital marketing. Συγχαίρουμε όλους τους συνυποψήφιούς μας και παραμένουμε προσηλωμένοι στο όραμα μας», τόνισε σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Κύπρου κ. Γρηγοράς. Όπως υπογράμμισε, «στόχος μας ως Εταιρεία, είναι να προσφέρουμε συνεχώς νέες τεχνολογικές καινοτομίες και βέλτιστες πρακτικές στους καταναλωτές, συμβάλλοντας στην καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση τους, μέσα από τα πρατήρια ΕΚΟ».