Στην παρουσία πέραν των 200 επαγγελματιών και στελεχών του επιχειρηματικού κόσμου, από όλους τους κλάδους της κυπριακής οικονομίας, η ORB Marketing & Communications Boutique παρουσίασε την Πέμπτη, 2 Ιουνίου, την αποκλειστική εκδήλωση “Marketing Return On Investment”.
Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Showroom της CiC Mercedes – Benz στη Λευκωσία, είχε ως στόχο να αναδείξει στον επιχειρηματικό κόσμο της Κύπρου, τις παραμέτρους που θα πρέπει να προσμετράει ένας σύγχρονος marketer, ώστε να επιτυγχάνει τις καλύτερες αποδόσεις στην επένδυση του.
Σε χαιρετισμό της στην εκδήλωση, η Managing & Creative Director της ORB Communications, κ. Νικολέττα Χαραλάμπους, αναφέρθηκε στη σημασία του να διερευνούμε τον μακροπρόθεσμο αντίκτυπο του μάρκετινγκ που ακολουθούμε ώστε να κατανοήσουμε πραγματικά την απόδοση της επένδυσής μας. Συνέχισε λέγοντας, ότι πρέπει να εξετάζουμε με ποιο τρόπο η κάθε επικοινωνιακή εκστρατεία μπορεί να βελτιώσει την εικόνα ενός brand και να ενδυναμώσει τη σχέση του με τον πελάτη. Η κ. Χαραλάμπους μίλησε επίσης για τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει το Return On Investment στη μέτρηση της απόδοσης και του αντίκτυπου μίας καμπάνιας, επισημαίνοντας ωστόσο, ότι η επιτυχία δεν μεταφράζεται μόνο με οικονομικούς όρους. Η κερδοφόρα ανάπτυξη ενός brand, όπως εξήγησε, εξαρτάται από τη φήμη, την αναγνωρισιμότητα, τα δυνατά συναισθήματα και τις αξίες που κουβαλά.
Επίσημος καλεσμένος στην εκδήλωση ήταν ο διεθνώς βραβευμένος ομιλητής, κ. Jon Burkhart. Ο κ. Burkhart εστίασε την παρουσίαση του στην αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας και τη σημασία της μέτρησης της απόδοσης της επένδυσης που κάνει ο κάθε οργανισμός στο Marketing, την διαφήμιση και την επικοινωνία.