Με μια διαφορετική διαφήμιση, έκανε αισθητή την παρουσία της η Toyota κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής μετάδοσης του αμερικάνικου Super Bowl 2021. To Super Bowl αφορά τον τελικό του πρωταθλήματος του αμερικανικού ποδοσφαίρου και είθισται να αποτελεί το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς στις Η.Π.Α., προσελκύοντας εκατομμύρια φιλάθλους, οι οποίοι συντονίζονται μπροστά στην τηλεοπτική τους οθόνη.
Για το λόγο αυτό, θεωρείται ως καλύτερη διαφημιστική ευκαιρία για πολλούς επώνυμους κολοσσούς, οι οποίοι επιστρατεύουν όλη τη δημιουργικότητά τους προκειμένου να περάσουν το δικό τους διαφημιστικό μήνυμα με τον πιο ξεχωριστό τρόπο.
Η Toyota λοιπόν, επέλεξε, μέσω του δικού της διαφημιστικού σποτ, να περάσει ένα μήνυμα γεμάτο αισιοδοξία και ελπίδα κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου αυτού αθλητικού γεγονότος. Η ταινία διεισδύει με ένα πολύ όμορφο και ευαίσθητο τρόπο στη ζωή της αθλήτριας παραολυμπιακών αγώνων, Jessica Long, η οποία ανήκει επίσης στην ομάδα της Toyota.
Προβάλλοντας την αθλητική ικανότητα της κολυμβήτριας, η ταινία παρουσιάζει παράλληλα την προσωπική της ιστορία: ένα υιοθετημένο κορίτσι από τη Ρωσία με μια σπάνια ασθένεια, η οποία ήταν η αιτία να χάσει και τα δυο της πόδια. Παρόλες τις δυσκολίες που επιφέρει μια τέτοια εξέλιξη ζωής, η ταινία προβάλλει τη θέληση της αθλήτριας κολύμβησης Jessica Long να παλέψει, να εξελιχθεί και να πετύχει χρυσές διακρίσεις στους Παραολυμπιακούς Αγώνες αλλά και στη χρυσή ομάδα της Toyοta.
H Jessica Long είναι μια από τις πιο γνωστές και βραβευμένες αθλήτριες παραολυμπιακών στην ιστορία των ΗΠΑ, με 23 μετάλλια μόνο από τους αγώνες αυτούς.
Με το σλόγκαν «Πιστεύουμε ότι υπάρχει ελπίδα και δύναμη μέσα μας», η Toyota τόνισε έτσι την ανάδειξη της εκτίμησης προς όλους τους ανθρώπους, εμπνέοντας παράλληλα άλλους να ξεπεράσουν τις δυσκολίες.
Είναι μια ταινία που αξίζει να δεις αφού δεν προωθεί τις πωλήσεις αλλά την ανθρώπινη δύναμη και θέληση. Δείτε την ταινία εδώ: https://bit.ly/3aWLKTf