Πιστή στη σχέση που έχει χτίσει όλα αυτά τα χρόνια με το κυπριακό καταναλωτικό κοινό, η Electroline τιμά και φέτος την Black Friday, με προσφορές για όλους που κανείς δεν πρέπει να χάσει! Οι εκπτώσεις ισχύουν από 22 μέχρι 28 Νοεμβρίου 2021 για αγορές σε καταστήματα και online, μέσω της ιστοσελίδας της Electroline. Τα καταστήματα του αγαπημένου δικτύου πολυκαταστημάτων ηλεκτρικών ειδών και τεχνολογίας θα είναι ανοιχτά και την Κυριακή 28/11 με συνεχόμενο ωράριο, 10:00-19:30, σε όλη την Κύπρο.

Οι ασυναγώνιστες προσφορές της Electroline αφορούν ποικιλία κατηγοριών, όπως τηλεοράσεις, computing, τηλέφωνα, μικροσυσκευές, οικιακές συσκευές, εξοπλισμό για έξυπνο σπίτι, κάμερες & φακούς, κλιματιστικά, ηλεκτρικά ποδήλατα & πατίνια και προϊόντα ήχου. Όλη τη μεγάλη ποικιλία προϊόντων μπορεί κανείς να την ανακαλύψει στα φυσικά καταστήματα, αλλά και online.

Για να επικοινωνήσει τις μεγάλες εκπτώσεις της στο πλαίσιο της Black Friday, η Electroline επέλεξε να δημιουργήσει μια χιουμοριστική διαφημιστική καμπάνια, με τη συμβολή εξαιρετικών συνεργατών. Μετά τη μεγάλη περσινή επιτυχία, η Electroline επιστράτευσε ξανά τους Μιχάλη Σοφοκλέους και Χριστιάνα Αρτεμίου, που ενσάρκωσαν τους αγαπητούς από το κυπριακό κοινό χαρακτήρες του Φουτούλη και της κυρίας Ρέας/Τούλας, αντίστοιχα. Παράλληλα, γνωστά τηλεοπτικά πρόσωπα όπως οι  Κωνσταντίνος Ιάσωνος, Γιώτα Δαμιανού και Κώστας Καρνάκης έκαναν την εμφάνισή τους, κερδίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις.

Ανακάλυψε όλες τις συναρπαστικές Black Friday προσφορές της Electroline εδώ: https://www.electroline.com.cy/black-friday-2021/

Σε δηλώσεις του, ο Γαβριήλ Σάββα, Commercial & Marketing Manager της Electroline ανέφερε:

Μετά τη μεγάλη επιτυχία που είχε η περσινή διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας μας για το Black Friday, προχωρήσαμε και φέτος στην παραγωγή μίας νέας καμπάνιας με τους ίδιους πρωταγωνιστές, τον Μιχάλη Σοφοκλέους και τη Χριστιάνα Αρτεμίου και τους χαρακτήρες τους οποίους αγαπάει το κοινό, τον Παυλή Φουτούλη, την κυρία Ρέα και την Τούλλα. Προχωρήσαμε όμως ένα βήμα παρακάτω, οργανώνοντας μία ακόμα μεγαλύτερη παραγωγή, με πιο απαιτητικά σενάρια και σκηνοθεσία. Ταυτόχρονα, προστέθηκαν νέα πρόσωπα, τα οποία είναι γνωστά μέσα από την κυπριακή τηλεόραση, ο Κωνσταντίνος Ιάσωνος, η Γιώτα Δαμιανού και ο Κώστας Καρνάκης, οι οποίοι έδωσαν τη δική τους, ξεχωριστή ταυτότητα στα διαφημιστικά σποτ.  

Η διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε με 3 βίντεο πριν την έναρξη του Black Friday και ολοκληρώνεται με ακόμα 4 βίντεο μικρότερης διάρκειας, τα οποία δημοσιεύθηκαν μετά την έναρξη του Black Friday.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ,

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ