Στο πλαίσιο της στρατηγικής REsetPlastic, η Lidl αποσκοπεί στη μείωση χρήσης πλαστικού και στην αύξηση της χρήσης ανακυκλωμένου πλαστικού προκειμένου να βρεθεί ένα βήμα πιο κοντά στην υλοποίηση του οράματός της «Λιγότερο πλαστικό – Κλειστοί Κύκλοι πρώτων υλών». Η Lidl, σε συνεργασία με την PreZero, τον περιβαλλοντικό βραχίονα του Ομίλου Schwarz, θέτουν στόχους προς αυτή την κατεύθυνση κάνοντας την αρχή με τα είδη οικιακής χρήσης. Έτσι, από τις 15 Μαρτίου, η Lidl λανσάρει προϊόντα τα οποία αποτελούνται τουλάχιστον στο 95%, από ανακυκλωμένο πλαστικό.

Χάρη στα νέα είδη οικιακής χρήσης, η παραγωγή των οποίων απαιτεί σημαντικά λιγότερους πόρους σε σχέση με τα παραδοσιακά νέα πλαστικά προϊόντα, η Lidl και η PreZero δίνουν νέα πνοή στο πλαστικό. Τα νέα, φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, όπως πτυσσόμενα τελάρα, καλάθια/λεκάνες ρούχων, κουτιά αποθήκευσης και κάδοι απορριμμάτων, συμπληρώνουν την γκάμα ειδών οικιακής χρήσης και είναι ήδη διαθέσιμα στα 18 καταστήματα της Lidl Κύπρου σε διάφορα παλ χρώματα.

Τι είναι αυτό που κάνει τα είδη οικιακής χρήσης από ανακυκλωμένο πλαστικό να ξεχωρίζουν; Μεγάλο μέρος της αξίας που δημιουργείται οφείλεται στις διάφορες επιχειρήσεις του Ομίλου Schwarz. Η εταιρεία PreZero, ο περιβαλλοντικός βραχίονας του Ομίλου, είναι υπεύθυνη για την αποκομιδή και ανακύκλωση. Τα ανακυκλωμένα προϊόντα διατίθενται αποκλειστικά στη Lidl, εξασφαλίζοντας έτσι μία επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων του Ομίλου στο πλαίσιο της στρατηγικής REsetPlastic.

Το πλαστικό χρησιμοποιείται για την παραγωγή πολλών προϊόντων, αλλά και ως υλικό συσκευασίας. Η υψηλή κατανάλωση πόρων για την παραγωγή πλαστικών προϊόντων, τα χαμηλά ποσοστά ανακύκλωσης, καθώς και η περιβαλλοντική ρύπανση από τα πλαστικά απορρίμματα, καθιστούν το πλαστικό έναν πόρο με σημαντικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο, με αποτέλεσμα η χρήση του να εγείρει σοβαρές ανησυχίες. Για τον λόγο αυτό, η Lidl έθεσε ως στόχο τη χρήση περισσότερου ανακυκλωμένου πλαστικού και, επομένως, την αποτελεσματική επαναχρησιμοποίηση ανακυκλώσιμων υλικών.

Με τη νέα σειρά προϊόντων οικιακής χρήσης, η Lidl επικεντρώνεται στο ανακυκλωμένο πλαστικό. Tα πλαστικά απορρίμματα των νοικοκυριών συλλέγονται από την PreZero, καθαρίζονται και μεταποιούνται σε ανακυκλωμένους πλαστικούς κόκκους. Στη συνέχεια, από αυτούς τους λεγόμενους αναγεννημένους κόκκους παράγονται νέα, υψηλής ποιότητας, φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα.

Χάρη στα είδη οικιακής χρήσης από ανακυκλωμένο πλαστικό, οι πελάτες διαθέτουν μια πιο βιώσιμη καταναλωτική επιλογή, συμβάλλοντας ενεργά στη διατήρηση σημαντικών πόρων. Με αυτόν τον τρόπο, 1.500 τόνοι ανακυκλώσιμου υλικού, έχουν ήδη επαναχρησιμοποιηθεί για την παραγωγή νέων ειδών οικιακής χρήσης, αποφεύγοντας τη χρήση νέου πλαστικού.

Η όλη διαδικασία ανακύκλωσης και παραγωγής πραγματοποιείται εξολοκλήρου στην Ευρώπη. Χάρη στο δίκτυο επιχειρήσεών της, η Lidl μπορεί να καλύψει ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής και δημιουργίας αξίας διασφαλίζοντας την εφαρμογή αυστηρών προτύπων ανακύκλωσης.

Δείτε τα νέα είδη οικιακής χρήσης από ανακυκλωμένο πλαστικό εδώ.

Σχετικά με τη στρατηγική REsetPlastic:

Τα μέτρα αυτά αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό που περιλαμβάνει πέντε τομείς δράσης: την αποφυγή, τον (επανα)σχεδιασμό, την ανακύκλωση, την απομάκρυνση και την έρευνα, υλοποιώντας το όραμα της «Λιγότερο πλαστικό – Κλειστοί Κύκλοι πρώτων υλών». Μάθετε περισσότερα στο   https://corporate.lidl.com.cy/el/sustainability/reset-plastic

Επισκεφθείτε τη Lidl Cyprus

www.lidl.com.cy

www.team.lidl.com.cy/

www.facebook.com/lidlcy

www.instagram.com/lidl_cyprus

www.twitter.com/Lidl_Cyprus_

www.linkedin.com/company/lidl-cyprus

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ