H Red Wolf PR & Advertising είχε τη χαρά να συμμετέχει στο Social Media & Influencer Marketing Conference της BOUSSIAS Cyprus, όπου ανακοινώθηκε και η δημιουργία της Red Wolf Academy, μια ακαδημία μοναδική για τα δεδομένα της Κύπρου!
Ο Γενικός Διευθυντής της Red Wolf, Ηλίας Αντωνιάδης και o Head of Digital, Φίλιππος Σιακαβάρας, μοιράστηκαν μαζί με τους παρευρισκόμενους τις γνώσεις και εμπειρίες τους στον τομέα των Social Media, του Digital Marketing και ειδικότερα του Influencer Marketing.
Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με την ανακοίνωση της Red Wolf Academy, μιας σειράς εκπαιδευτικών σεμιναρίων στον τομέα του Marketing, όπου υποστηρίζονται ακαδημαϊκά από το CIM-Cyprus Business School, το κορυφαίο Business School στην Κύπρο.
Ο General Manager της Red Wolf, Ηλίας Αντωνιάδης, μιλώντας για τη Red Wolf Academy , ανέφερε: «H Red Wolf Academy είναι η νέα, πολλά υποσχόμενη κίνηση της Red Wolf! Μια προσπάθεια στο πλαίσιο της κοινωνικής εταιρικής μας ευθύνης, να ενδυναμώσουμε τον χώρο της διαφήμισης και του marketing στην Κύπρο. Η διαρκής αναζήτηση της γνώσης και του καινούργιου είναι αυτό που μας ξεχωρίζει στην Red Wolf και αυτό το σκεπτικό θέλουμε να μεταδώσουμε στο κοινό»!
Στα εκπαιδευτικά σεμινάρια, ομιλητές θα είναι προσωπικότητες του χώρου της διαφημιστικής βιομηχανίας στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Η συμμετοχή στην Red Wolf Academy είναι δωρεάν για επαγγελματίες καθώς και για νέους πτυχιούχους του τομέα της Επικοινωνίας.
Μέσω ενός ολιγόλεπτου βίντεο την ενέργεια χαιρέτησε και ο CEO του CIM-Cyprus Business School, Dr (hc) Γιάγκος Χατζηγίαννης. Συγκεκριμένα ανέφερε: «Θα θέλαμε να συγχαρούμε την Red Wolf για την πρωτοβουλία της να ιδρύσει το Red Wοlf Academy. Χαιρόμαστε πολύ που στο CIM – Cyprus Business School έχουμε αποφασίσει να στηρίξουμε αυτή την ενέργεια μέσω της μεταφοράς τεχνογνωσίας στα στελέχη των κυπριακών επιχειρήσεων».
Η ερώτηση κλειδί ήταν πως μπορείς να επιβιώσεις στην «Άγρια Δύση των Influencers».Οι Ηλίας Αντωνιάδης και Φίλιππος Σιακαβάρας, μας μετέφεραν από την εποχή της Marilyn στο σήμερα και στην Kylie και ανέλυσαν τις διαφορές μεταξύ influencers και celebrities παρουσιάζοντας ταυτόχρονα επιτυχημένα case studies από το πελατολόγιο της Red Wolf PR & Advertising!
Συγκεκριμένα, στην καμπάνια για την ψηφιοποίηση λογαριασμών του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας, αξιοποιώντας τους celebrities, επιτεύχθηκε 95% visibility στην εκστρατεία. Celebrities επιλέχθηκαν επίσης και στην καμπάνια για το λανσάρισμα του Radisson Blu Διεθνούς Μαραθωνίου Λάρνακας. Στη συνέχεια όμως όταν καθιερώθηκε η διοργάνωση αξιοποιήθηκαν διεθνείς influencers ακόμη και σε micro επίπεδο για προσέλκυση εγγραφών, με αποτέλεσμα οι συμμετοχές να παρουσιάσουν σταθερή ετήσια άνοδο!
«Το Influencer marketing έχει αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Χρειάζονται όμως μελετημένες επιλογές για να είναι αποτελεσματικό. Παρουσιάσαμε case studies στα οποία αναδείξαμε τη σημασία των σωστών επιλογών και των metrics που χρησιμοποιήσαμε για την επιτυχία των εκστρατειών», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Head of Digital της Red Wolf PR & Advertising, Φίλιππος Σιακαβάρας.
Ενημερωθείτε και εγγραφείτε στην Red Wolf Academy στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.redwolf.com.cy/red-wolf-academy/