Η Tommy Hilfiger, που ανήκει στον όμιλο PVH Corp., ανακοινώνει την άφιξη της Fall 2020 TommyXMercedes-Benz men’s capsule collection, η οποία δίνει έμφαση στους πιο βιώσιμους τρόπους παραγωγής αλλά και στα πιο sustainable υλικά. Η 4η αυτή συνεργασία επενδύει στη μακροχρόνια συνεργασία του brand με την έξι φορές πρωταθλήτρια ομάδα Mercedes-AMG Petronas Formula OneTM. Η συλλογή, είναι πλέον διαθέσιμη online στο tommy.com, αλλά και σε επιλεγμένα καταστήματα TOMMY HILFIGER.
Ως συνέχεια της δέσμευσης του Tommy Hilfiger να δημιουργήσει μόδα που Δεν Σπαταλά Τίποτα και Καλωσορίζει τους πάντες, η Fall 2020 TommyXMercedes–Benz capsule συλλογή περιλαμβάνει περισσότερο sustainable βαμβάκι, parkas και suit bombers κατασκευασμένα από το υλικό Sorona®, καθώς επίσης και quilted vests από Ecodown®. Αυτά τα sustainable υλικά αποτελούν την τελευταία προσθήκη στην ήδη ευρεία ποικιλία βιώσιμων υλικών που αξιοποιεί το brand.
Η πρωτοπορία βρίσκεται στην καρδιά της συλλογής, η οποία συνδυάζει το εμβληματικό TOMMY HILFIGER classic American cool sportswear στυλ με το πρωτοποριακό τεχνικό expertise της Mercedes-AMG Petronas Formula OneTM. Διαχρονικά στυλ όπως το utility jacket, το bomber και το leather jacket αναδεικνύονται με την προσθήκη κομψών και τεχνικών λεπτομερειών, όπως τα climate control finishes και τα perforations. Η κλασική κόκκινη-λευκή-μπλε τριχρωμία ενισχύεται με τις αποχρώσεις του πορτοκαλί, του απαλού γκρι και του βαθύ πράσινου, ενώ η χαρακτηριστική ‘σημαία’ με τα λογότυπα της TOMMY HILFIGER και της Mercedes-AMG Petronas Formula OneTM αναβαθμίζεται. Η χαρακτηριστική TOMMY HILFIGER ρίγα διατηρεί τη μινιμαλιστική της προσέγγιση, ενώ ταυτόχρονα το TriStar προσδίδει ένα αναπάντεχο twist σε κλασικά outerwear κομμάτια.
Ήδη από το 2018, η TOMMY HILFIGER εξελίχθηκε στον Official Apparel Partner της Mercedes-AMG Petronas Formula OneTM Ομάδας, βασιζόμενη στη sport κληρονομιά που έχει αφήσει ο Tommy Hilfiger ήδη από την αρχή της πορείας του. Η μακροχρόνια αυτή συνεργασία καθρεφτίζει το όραμα του Tommy Hilfiger να εξελίσσει διαρκώς τη μάρκα σε key markets και να την απευθύνει στη νέα γενιά του TOMMY HILFIGER καταναλωτή.