Το διάσημο prep style βρίσκει νέα ζωή μέσα από την αυτοέκφραση της νέας γενιάς.
AMSTERDAM, ΟΛΛΑΝΔΙΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2023) – Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], παρουσιάζει την καμπάνια Spring 2023 Classics Reborn με μια νέα συλλογή που επανεφευρίσκει τα κλασικά prep όλων των εποχών, με ένα καστ ανερχόμενων δημιουργικών δυνάμεων.
Η καμπάνια αντικατοπτρίζει το πνεύμα του Tommy Factory, το οποίο καθόρισε τη συλλογή TOMMY HILFIGER για το Φθινόπωρο 2022, καθώς καλλιτέχνες από τον κόσμο της μόδας, της μουσικής και της ψυχαγωγίας συναντιούνται. Τα ταλέντα περιλαμβάνουν το είδωλο του στυλ Georgia May Jagger, τον φοιτητή του Χάρβαρντ και πρεσβευτή της νεολαίας Aoki Lee Simmons, τον καλλιτέχνη και μοντέλο Kesewa Aboah, τον πολυδιάστατο καλλιτέχνη Kailand Morris, τον μουσικό Dylan Brosnan, τον ζωγράφο Paris Brosnan και τον καλλιτέχνη Sean Koons.
Η καμπάνια Classics Reborn, που φωτογραφήθηκε από τον Gregory Harris, απεικονίζει πώς η συλλογή μπορεί να προσαρμοστεί στυλιστικά ανάλογα με τις περιστάσεις που προκύπτουν.
“Τα classics δεν βγαίνουν ποτέ από τη μόδα”, δηλώνει ο Tommy Hilfiger. “Αυτή η συλλογή αφορά τον εκσυγχρονισμό και την επανερμηνεία του prep, βρίσκοντας νέους τρόπους για να διατηρήσουμε τα διαχρονικά στυλ φρέσκα. Η επανεφεύρεση είναι μια συνεχής πηγή ενθουσιασμού για μένα”.
Το Oxford shirt και το shirt dress αποτελούν key items που επανασυστήνονται στη νέα γενιά. Άλλα effortless ανοιξιάτικα κομμάτια περιλαμβάνουν σακάκι και ασορτί chino σετ, με τονικό ζακάρ TH Monogram, ένα pop πουλόβερ από τεχνικό νήμα, και ένα πανωφόρι με ένα rugby shirt. Lime πινελιές διατρέχουν chunky crewnecks και κομψά φορέματα, ενώ τα blazers για άνδρες και γυναίκες θολώνουν τα όρια μεταξύ καθημερινής και βραδινής ένδυσης.
Η καμπάνια θα επικοινωνηθεί με μια σειρά ενεργειών σε παγκόσμια μέσα ενημέρωσης. Το Classics Reborn θα ζωντανέψει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς θα ενεργοποιηθούν τοπικοί content creators και influencers, δίνοντας νέα ζωή σε διαχρονικά στυλ.
Η συλλογή Classics Reborn της Άνοιξης 2023 είναι διαθέσιμη στο tommy.com, στα καταστήματα Tommy Hilfiger και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.
Οι φίλοι του brand καλούνται να συμμετάσχουν στην κοινότητα και τη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας το #TommyHilfiger και το @TommyHilfiger.