Το να επανασχεδιάσεις και να εκσυγχρονίσεις μια ηγετική μάρκα που βρίσκετε στα σπίτια της Κύπρου εδώ και 3 γενεές, είναι πραγματική πρόκληση. Η ανάγκη να παραμείνεις πρωταγωνιστής στις επόμενες γενιές, απαιτεί αποφασιστικότητα και σωστές στρατηγικές κινήσεις.

Μια τέτοια πρόκληση αντιμετώπισε η Innovation/ Leo Burnett, όταν ο στενός της συνεργάτης, το καφεκοπτείο Γ. Χαραλάμπους,  αποφάσισε να ξαναζωντανέψει την κατηγορία του Κυπριακού καφέ. Το παραδοσιακό φλιτζανάκι του Χαραλάμπους, να καταστεί πρωταγωνιστής στην καθημερινότητα νέων χρηστών που μέχρι τώρα γι ‘αυτούς ο Κυπριακός καφές ήταν απλά μια ανάμνηση από τη γιαγιά και τον παππού.

Πώς φέρνεις λοιπόν ένα παραδοσιακό προϊόν κοντά στους νέους; Πώς κάνεις ένα προϊόν που πρωταγωνιστεί εδώ και δεκαετίες, να τραβήξει και πάλι την προσοχή;

H Innovation/ Leo Burnett, με μακροχρόνια εμπειρία στη χάραξη στρατηγικής, κατάφερε με τον επανασχεδιασμό και τον εκσυγχρονισμό του αγαπημένου κυπριακού καφέ Χαραλάμπους να διατηρήσει την παράδοση και τις αξίες της μάρκας, να ενθουσιάσει τους υφιστάμενους καταναλωτές και να στοχεύσει σε ένα νέο, για τον κυπριακό καφέ, κοινό.

Η διεξαγωγή έρευνας, αποτελεί πάντα την αφετηρία για την Innovation/ Leo Burnett, με στόχο την κατανόηση των αντιλήψεων, των σκέψεων και συμπεριφορών των καταναλωτών, πριν τη δημιουργία στρατηγικής. Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας, καθοδήγησαν και τη δημιουργία της νέας συσκευασίας με τον σχεδιασμό πολλών επιλογών, οι οποίες πέρασαν ξανά από 2η έρευνα. Το αποτέλεσμα, είναι οι 3 νέες συσκευασίες του Κυπριακού Καφέ να αναδεικνύουν τη λαϊκή τέχνη μέσα από το φιδκιώτικο σχέδιο, να προβάλλουν το παραδοσιακό φλιτζανάκι που έχει μια ιδιαίτερη δυναμική και «μιλά» ακόμα και στα πιο νεανικά κοινά αφού τους θυμίζει στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα. Χρωματικά, η βασική συσκευασία του κλασικού καφέ κινήθηκε στα εταιρικά χρώματα. Επιπρόσθετα, οι συσκευασίες ενισχύθηκαν με οδηγίες χρήσης.

Σε συνέχεια, αξιοποιώντας τα consumer insights, δημιουργήθηκε μια ολοκληρωμένη δημιουργική στρατηγική. Ο καφές Χαραλάμπους είναι «ο καφές του τόπου μας», συνυφασμένος με την παράδοση, τις αναμνήσεις με αγαπημένα πρόσωπα και στιγμές – η γιαγιά, ο παππούς, η τελετουργία παρασκευής του – αλλά κυρίως τα συναισθήματα που ξυπνά το παραδοσιακό του φλιτζανάκι και η οικεία μυρωδιά του. Με κεντρικό μήνυμα ” Ένα φλιτζάνι γεμάτο παράδοση” κτίστηκε μια cross-channel content στρατηγική. Με στόχο τη βελτίωση στην εμπειρία των καταναλωτών και τη δημιουργία νέων σχέσεων με το νεανικό κοινό σε όλα τα σημεία επαφής, παρουσιάστηκαν οι νέες συσκευασίες, η νέα επικοινωνία του καφέ ενώ έμφαση δόθηκε και στην εκπαίδευση των νεαρότερων στην τελετουργία του ψησίματος ενός μερακλίδικου κυπριακού καφέ.

Στην τάση που παρατηρείται για επιστροφή στην παράδοση, ο κυπριακός καφές Χαραλάμπους ανοίγει τον δρόμο σε ολόκληρη την κατηγορία, όπως αρμόζει σε μια ηγετική μάρκα. Η Innovation/Leo Burnett είναι έτοιμη να προσφέρει την εμπειρία και τεχνογνωσία της για να εκσυγχρονίσει κυπριακές μάρκες που θέλουν να ανοίξουν παράθυρο στα νέα δεδομένα. Rebranding, redesign, repackaging, όποιο και αν είναι το επόμενο βήμα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ,

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ