Στις 20 Μαρτίου, το ολότελα νέο Kawacom’s Ipanema Espresso Αγίου Δομετίου φιλοξένησε, για ένα χαλαρό και άκρως απολαυστικό πρωινό, εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης παρουσιάζοντάς τους τη νέα εποχή της διάσημης αλυσίδας καφέ.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν το χαρμάνι καλoύ και ποιοτικού καφέ Ipanema Espresso της Kawacom’s συνοδεύοντάς το με τα ολόφρεσκα σνακ και τα απολαυστικά σάντουιτς του brand!
Επιπλέον, η αλυσίδα παρουσίασε το όραμά της και την ολότελα νέα ταυτότητά της, μέσω μίας ανανεωμένης και πολύ πιο φρέσκιας εικόνας, που κινείται σε μίνιμαλ γραμμές, με το πράσινο χρώμα να κυριαρχεί, κι ενός πολύ σύγχρονου προσώπου που ταυτίζεται πλήρως με την εποχή μας! Αυτός εξάλλου ήταν και ο κύριος στόχος αυτής της δυναμικής αλλαγής, το χτίσιμο δηλαδή μιας πιο ισχυρής και συμπαγούς ταυτότητας. Τη νέα εικόνα του brand ανέλαβε το Designcartel Βrand Αgency, δίνοντας ένα πολύ φρέσκο και ντιζαϊνάτο brand idendity, με αποτέλεσμα και ένα νέο concept καταστημάτων. Με τη νέα εταιρική ταυτότητά του και μια ολοκληρωμένη αισθητική προσέγγιση, αναδιαμορφώνει την έννοια της απόλαυσης του καλού καφέ, προσφέροντας μια νέα εμπειρία στο κοινό!
Παράλληλα, στη συνάντηση, οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και για τη στρατηγική του brand, η οποία επικεντρώνεται τόσο στις ανάγκες του καταναλωτή όσο και της κοινωνίας γενικότερα. Στο πλαίσιο λοιπόν της ανάπτυξής τους, το επόμενο διάστημα θα προχωρήσουν σε επιπλέον εκδηλώσεις και δράσεις ώστε να δώσουν την ευκαιρία σε ακόμα περισσότερους ανθρώπους να απολαύσουν καλοφτιαγμένο καφέ. Ακόμα, στο πλαίσιο της υλοποίησης δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, οι οποίες θα έχουν ως επίκεντρο τη στήριξη του Παγκύπριου Συνδέσμου για παιδιά με καρκίνο και συναφείς παθήσεις «Ένα Όνειρο μια Ευχή», θα επικεντρωθούν σε δωρεές, πωλήσεις προϊόντων στα καταστήματά τους αλλά και συμμετοχή σε φιλανθρωπικά events. Τα Kawacom’s, αγαπούν και τα αδεσποτάκια και το δείχνουν έμπρακτα, με τη στήριξη του Simba Animal Aid – Cyprus Dog Shelter, τη δημιουργία του πρώτου animal friendly cafe της αλυσίδας, τη διοργάνωση εκδηλώσεων όπως «Ημέρες Υιοθεσίας», παροχή καθαρών δοχείων νερού για κάθε τετράποδο φίλο αλλά και την πώληση «Matchy Matchy bandanas», τα έσοδα των οποίων θα πηγαίνουν στο καταφύγιο.
Με μια ολότελα νέα ταυτότητα λοιπόν, η Καwacom’s, η αλυσίδα καφέ που έχει αγαπηθεί από τους καταναλωτές στην Κύπρο, ανυπομονεί να συνεχίσει να εξελίσσεται και να μας προσφέρει το ίδιο χαρμάνι Ipanema Espresso καφέ, μέσω μιας ανανεωμένης και πολύ πιο φρέσκιας εικόνας!