Είναι με ιδιαίτερη χαρά που πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του πρώτου ΑΧ καταστήματος στην Λάρνακα και στο Metropolis Mall .
Ένα πολύ εντυπωσιακό κατάστημα με πολύ μοντέρνο σχεδιασμό και στοιχεία τα οποία μπορεί κανεις να αναγνωρίσει μόνο σε καταστήματα που βρίσκονται στο εξωτερικό .
Σχεδιάστηκε μα βάση τις νέες απαιτήσεις της μάρκας με απόλυτή τεχνολογική αναβάθμιση αλλά ταυτόχρονα τοποθετημένα τα προϊόντας της Σειράς ( Αντρικά και γυναικεία ) με ανά απόλυτα αρμονικό σχεδιασμό .
Στο κατάστημα φιλοξενήθηκα Fashion influencers και ΜΜΕ καθώς και πολλοί καλεσμένοι που απόλαυσαν Ιταλικό prosecco και καναπεδάκια .
Το κατάστημα φιλοξενεί την SS 22 σειρά όπως πιο κάτω φανερώνετε το concept της γραμμής .
Αξίζει να σημειωθεί το Φθινόπωρο του 2022 η εταιρεία ήδη ετοιμάζει ένα νέο φανταστικό Monobrand κατάστημα ΕMPORIO ARMANI STORE που είναι και το Πρώτο και μοναδικό κατάστημα στο νησί στην καρδιά της ΣΤΑΣΙΚΡΑΤΟΥΣ στην Λευκωσία.
Θα ενημερώσουμε περισσότερα σύντομα .
Επιπλέον σας παραθέτουμε ένα ενδιαφέρον ιστορικό Milestone της Μάρκας
Η ισχυρή αίσθηση της ατομικότητας συνδέει την αστική φυλή A|X Armani Exchange: η διαφορετικότητα και η ελευθερία έκφρασης συνδέονται μέσω χειρονομιών, ρούχων και συμπεριφορών. Η νέα διαφημιστική καμπάνια, που γυρίστηκε σε γραφικά ασπρόμαυρα από τον Oliver Hadlee Pearch και καλλιτεχνική σκηνοθεσία του Carlos Nazario, γιορτάζει όσους επιλέγουν με τόλμη και ασύστολα να εξερευνήσουν το στυλ ως εξωτερικό σημάδι της προσωπικότητάς τους. Απεικονίζονται μόνες ή σε μικρές ομάδες σε λευκό φόντο, μοντέλα και tiktokers India Rawsthorn, Anna Villemoes, Yuancen Xia, Daniel Millar, Desire Mia, Mathieu Simoneau κινούνται, χορεύουν, τρέχουν μπροστά στην κάμερα. Ρούχα, αξεσουάρ, ρολόγια και γυαλιά γίνονται εργαλεία μιας προσωπικής ιστορίας φτιαγμένης από διασκέδαση και ενέργεια, με τη μουσική ως τον απόλυτο σύνδεσμο.
Η μουσική ως αθροιστικός παράγοντας χαρακτηρίζει το βίντεο που συνοδεύει και επεκτείνει την καμπάνια. Το βίντεο περιλαμβάνει τους ήχους “όλων των αποφάσεων του”, ενός κομματιού που συνέθεσε η Σιβηρία DJ, παραγωγός, τραγουδοποιός και τραγουδίστρια Nina Kraviz, το οποίο θα κυκλοφορήσει στη δική της δισκογραφική εταιρεία Trip στις 4 Μαρτίου.
Η A|X Armani Exchange, η μάρκα που κυκλοφόρησε το 1991, ξαναγράφει τους αστικό ενδυματολογικούς κώδικες, εισάγοντας τις αξίες του κόσμου του Armani σε ένα νεότερο κοινό. Η συλλογή είναι απαραίτητη, σύγχρονη και περιεκτική: προσφέρει προσβάσιμα, ευέλικτα ρούχα και αξεσουάρ σε ένα ευρύ κοινό, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου ή υπόβαθρου, ενώ αντικαθιστά τις συμβάσεις με την ατομική έκφραση — σε αληθινό στυλ Armani.
Στις αρχές της δεκαετίας του ’90, εμπνευσμένος από το στυλ που παρατηρεί στις μεγάλες πόλεις (Μιλάνο, Νέα Υόρκη, Λονδίνο και Τόκιο), ο σχεδιαστής δίνει ζωή σε μια συλλογή κομματιών που αντικατοπτρίζουν την περιστασιακή, συγκρατημένη στάση της νέας γενιάς. Με τον φρέσκο και αντισυμβατικό χαρακτήρα της, η σειρά είναι αμέσως σύμφωνη με την ενέργεια των νέων καταναλωτών. Τον Δεκέμβριο του 1991, ανοίγει το εντυπωσιακό πρώτο flagship κατάστημα στο SoHo της Νέας Υόρκης, με λειτουργικό και απλό concept και βιομηχανικό, σχεδόν γυμνό σχεδιασμό, παρέχοντας μια πρωτοποριακή εμπειρία αγορών για την εποχή.
Το 2000, η A|X Armani Exchange γίνεται μια από τις πρώτες μάρκες μόδας που χρησιμοποιεί μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, με το λανσάρισμα της δικής της ιστοσελίδας στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Το 2014 ο Όμιλος Armani αποκτά τον πλήρη έλεγχο της κοινοπραξίας που προηγουμένως διαχειριζόταν τις δραστηριότητες παραγωγής και διανομής της μάρκας.
Το 2017, μετά την αναδιοργάνωση του χαρτοφυλακίου επωνυμίας, η A|X Armani Exchange γίνεται μία από τις τρεις κύριες μάρκες του Ομίλου Armani.
Επαναστατική και με μεγάλη απήχηση στην προσέγγισή της στην επικοινωνία, η A|X ειδικεύεται σε διαφημιστικές καμπάνιες που έχουν άμεση και έντονη απήχηση στις νεότερες γενιές και ξεχωρίζουν μέσα από το προκλητικό, υπόγειο πνεύμα τους.
Το X Αrmani Exchange κυκλοφόρησε το 1991 στις ΗΠΑ, εμπορεύεται προϊόντα μόδας και lifestyle και είναι γνωστό για τις κατά καιρούς προκλητικές διαφημιστικές καμπάνιες του. Εμπνευσμένο από την street-chic κουλτούρα και τη χορευτική μουσική, στοχεύεται ως η πιο προσιτή μάρκα Armani.
Άνθρωποι-κλειδιά: Giorgio Armani; Κριστιάνο Αρμάνι
Ιδρυτές: Giorgio Armani; Sergio Galeotti;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ARMANI EXCHANGE; Η Armani Exchange, που κυκλοφόρησε το 1991, είναι η πιο προσιτή και προσιτή γραμμή στην οικογένεια Armani. Η σειρά δεν σχεδιάστηκε απευθείας από τον Giorgio Armani, αλλά στοχεύει περισσότερο στο fast-fashion street style που αναζητά ένα νεανικό κοινό.
Με τις καθαρές γραμμές και τη διακριτική κομψότητά του, τα σχέδια της Armani χτίζονται πάντα με διαρκή ουσία για να διαρκούν στις τάσεις της μόδας, σε αντίθεση με το να πεταχτούν μετά από μια σεζόν. Ο Αρμάνι έχει δηλώσει ότι είναι επιθυμία του η βιομηχανία της μόδας να επιβραδύνει τις συλλογές και να παράγει λιγότερες αλλά καλύτερης ποιότητας.
Το A|X Armani Exchange, που κυκλοφόρησε το 1991, εμπορεύεται προϊόντα μόδας και lifestyle και είναι γνωστό για τις κατά καιρούς προκλητικές διαφημιστικές καμπάνιες του. Στοχευμένο ως η πιο προσιτή μάρκα Armani, είναι εμπνευσμένη από την street-chic κουλτούρα και τη χορευτική μουσική.
Το Armani Exchange είναι μια υποδιαίρεση casual και streetwear της διάσημης ιταλικής μάρκας πολυτελείας Armani. Το label δημιουργήθηκε το 1991 και εστιάζει κυρίως στο νεανικό κοινό.
1991
Τα προϊόντα Armani Exchange είναι διαθέσιμα αποκλειστικά σε 270 καταστήματα σε 31 χώρες, στον ιστότοπο της μάρκας και τώρα online στο Mainline Menswear. Το πρώτο κατάστημα A|X άνοιξε τον Σεπτέμβριο του 1991 στην περιοχή SoHo του Μανχάταν και θεωρείται το εμβληματικό κατάστημα.
Η Armani Exchange, που κυκλοφόρησε το 1991, είναι η πιο προσιτή και προσιτή γραμμή στην οικογένεια Armani.
Το A|X Armani Exchange είναι το νεανικό label που δημιουργήθηκε το 1991 από τον Giorgio Armani για να αποτυπώσει την κληρονομιά της μάρκας Armani μέσα από το φακό του νεανικού αστικό πνεύματος της μόδας. Τα μοντέρνα τολμηρά σχήματα σε πρωτότυπες αποχρώσεις αντικατοπτρίζουν τη σύγχρονη σχεδίαση με κομψές λεπτομέρειες.
Η Armani Exchange είναι ιδιωτική εταιρεία που ανήκει στον είδωλο σχεδιαστή Giorgio Armani που ασχολείται με τη βιομηχανία της μόδας και του ελεύθερου χρόνου. Το Armani Exchange κυκλοφόρησε στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1991. Η μάρκα είναι γνωστή για τις προκλητικές διαφημιστικές της καμπάνιες και τη δημοτικότητά της μεταξύ των νέων διασημοτήτων της ποπ κουλτούρας του Χόλιγουντ, η οποία δαπανήθηκε σε νέους άνδρες και γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Η Armani Exchange σχεδιάζει, κατασκευάζει, διανέμει και εμπορεύεται προϊόντα μόδας και lifestyle, συμπεριλαμβανομένων ενδυμάτων, αξεσουάρ, γυαλιών, ρολογιών, κοσμημάτων και μουσικής. Η μάρκα εμπνέεται από την «street-chic» κουλτούρα και τη μοντέρνα χορευτική μουσική που προέρχεται από ευρωπαϊκά στυλ και κερδίζει συνεχώς δημοτικότητα μεταξύ των Αμερικανών. Το Armani Exchange είναι τόσο το πιο «προσιτό» όσο και το πιο προσιτό μεταξύ όλων των εμπορικών σημάτων Armani, όπου σχεδόν όλα τα προϊόντα έχουν τιμές κάτω από εκατό δολάρια.
Το Armani Exchange κυκλοφόρησε το 1991 στις Ηνωμένες Πολιτείες και έχει γίνει σήμερα μία από τις κορυφαίες μάρκες μόδας στον κόσμο. Με 140 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, το Armani Exchange επεκτείνει επιθετικά το κάθετο δίκτυο λιανικής του στις Ηνωμένες Πολιτείες και διεθνώς. Οι βασικές αγορές της που περιλαμβάνουν το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Βραζιλία, την Αργεντινή, το Μεξικό, την Κορέα, την Ιαπωνία και την Κίνα.
Το A|X Armani Exchange κυκλοφόρησε το 1991 στις Ηνωμένες Πολιτείες Εμπορεύεται προϊόντα μόδας και lifestyle και είναι γνωστό για τις κατά καιρούς προκλητικές διαφημιστικές καμπάνιες του.
Το Armani Exchange, γνωστό ως AX κυκλοφόρησε το έτος 1991 στις Ηνωμένες Πολιτείες, Εμπνευσμένο από τη μόδα του δρόμου, τη χορευτική μουσική και τον πολιτισμό, η μάρκα παρουσίασε τόσα πολλά εκπληκτικά ρολόγια.
2005
Για να επιταχύνει την ανάπτυξη της εκκολαπτόμενης γραμμής, ο Giorgio Armani συνίδρυσε την κοινή επιχείρηση Presidio Holdings Ltd το 2005 μαζί με την Como Holdings, την εταιρεία που ανήκει στον Σιγκαπούρη μεγιστάνα Ong Beng
2008
Το 2008, ο Giorgio Armani απέκτησε επιπλέον μερίδιο 25%.
Ο Giorgio Armani δεν είχε καμία σχέση με την ίδια τη μάρκα εκτός από τους ιδιοκτήτες που χρησιμοποιούν το όνομα “Armani”. Το 2008, ο Giorgio Armani απέκτησε επιπλέον μερίδιο 25%.
2008
Το 2008, ο Giorgio Armani απέκτησε επιπλέον μερίδιο 25%.
Ο Giorgio Armani δεν είχε καμία σχέση με την ίδια τη μάρκα εκτός από τους ιδιοκτήτες που χρησιμοποιούν το όνομα “Armani”. Το 2008, ο Giorgio Armani απέκτησε επιπλέον μερίδιο 25%.
2012
Τι είναι το EA7; Λοιπόν, η EA7 είναι μια αθλητική σειρά που αναπτύχθηκε από την Emporio Amani και τη Reebok το 2012.
2014
Το 2008, ο Giorgio Armani απέκτησε επιπλέον μερίδιο 25%. Το 2014 απέκτησε το υπόλοιπο 50% διασφαλίζοντας την πλήρη ιδιοκτησία του brand.
Το 2014, έχει πλέον αποκτήσει το υπόλοιπο 50% «διασφαλίζοντας την πλήρη ιδιοκτησία της μάρκας, η οποία έχει 270 καταστήματα και περισσότερους από 3.000 υπαλλήλους», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση.
2017
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η Emporio Armani ανέλαβε μέρη της ετικέτας Armani Jeans το 2017.