Τα τελευταία χρόνια, το θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία για όλους. Από τους καταναλωτές και χιλιάδες φορείς και επιστήμονες ανά τον κόσμο, μέχρι τις μεγάλες εταιρείες σε όποιον τομέα κι αν δραστηριοποιούνται ανεξαρτήτως κλάδου, μεγέθους, χώρας και αντικειμένου.
Η κυκλική οικονομία είναι μια έννοια που ακούμε συχνά, σε σχέση με το τι μπορεί να κάνει καθένας από εμάς, καθημερινά, για να στηρίξει την προσπάθεια μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ανθρώπινης δραστηριότητας στον πλανήτη. Η ουσία είναι πως μόνο μέσα από τη συνολική προσπάθεια των ανθρώπων και των ίδιων των εταιρειών και των brands, μπορούμε να φέρουμε πραγματική αλλαγή και να διεκδικήσουμε έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα για τις επόμενες γενιές.
Το παράδειγμα προς αυτή την κατεύθυνση έρχεται να δώσει η Coca-Cola στην Κύπρο παρουσιάζοντας τη νέα πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™ στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου, με την οποία καταργεί την πλαστική μεμβράνη και μειώνει τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως, σε Ελλάδα και Κύπρο*. Η νέα συσκευασία, που εμφανίζεται για πρώτη φορά στη χώρα μας, είναι από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι από δάση με υπεύθυνη διαχείριση, ελαφριά και πρακτική και επιτρέπει τη χρήση λιγότερων υλικών συσκευασίας συνολικά.
Οι νέες αυτές συσκευασίες παράγονται στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στο Σχηματάρι Mega Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μετά την επένδυση ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ στην παραγωγική μονάδα. Η επένδυση αυτή υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας, υπογραμμίζοντας για μια ακόμα φορά τη δέσμευσή της για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα».
Η εταιρεία έχει δεσμευτεί για την προώθηση της κυκλικής οικονομίας στη χώρα μας, για τη συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030, καθώς και για ένα ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Η εταιρεία, οραματίζεται «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα» κι έχει αποδείξει πως κάνει συνεχείς προσπάθειες για τη μείωση χρήσης υλικών συσκευασίας και πολλές από τις δράσεις της είναι στραμμένες προς την αύξηση του ποσοστού ανακύκλωσης στη χώρα μας.
*Αφορά στο σύνολο των προϊόντων αναψυκτικού που παράγονται από την Coca-Cola HBC / 3E Ελλάδος ΑΒΕΕ