Σε περισσότερα από 2,500 παιδιά θα μοιράσει χαμόγελα και ευχές ο #VirtualSantaCy, χάρη στο Δίκτυο #SupportCY, την Τράπεζα Κύπρου, τον Οργανισμό Reaction και τα μέλη του Δικτύου Petrolina, Marks & Spencer, Nicosia Mall, Public, Unicars, Kean, Arnold’s Digital Printers, Leroy Merlin και Procopiou Medishop.
Το ενδιαφέρον για τη δράση #VirtualSanta, ξεπέρασε κάθε προσδοκία από την πρώτη κιόλας μέρα της ανακοίνωσής της, γεγονός που οδήγησε τους διοργανωτές να αυξήσουν τις θέσεις, δίνοντας έτσι την ευκαιρία να συμμετέχουν ακόμη περισσότερα παιδιά σ’ αυτήν, είτε από το σπίτι τους είτε από την τάξη τους, σε νηπιαγωγεία και σχολεία.
Στόχος του #SupportCY μέσα από την συγκεκριμένη δράση, είναι να προσφέρει στα παιδιά μια μοναδική συνάντηση με τον Άγιο Βασίλη -αφού δεν θα μπορέσουν φέτος να τον συναντήσουν σε εκδηλώσεις, καταστήματα και εμπορικά κέντρα- η οποία θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά από τις 15 έως τις 30 Δεκεμβρίου. Τα παιδιά θα έχουν έτσι την ευκαιρία να τον δουν μέσα από ένα παραμυθένιο σκηνικό και να μιλήσουν μαζί του.
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο #VirtualSanta, θα χαρίσει στα παιδιά μια αξέχαστη εμπειρία, την οποία θα ζήσουν μέσα από οθόνες υπολογιστών, κινητών και tablets, μαζί με τις οικογένειές τους, τους δασκάλους και συμμαθητές τους.
Το Δίκτυο #SupportCΥ δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Τράπεζας Κύπρου με τη συνεργασία του Οργανισμού Reaction, για τη στήριξη της Πολιτείας σε κρίσιμες στιγμές. Μαζί με επιχειρήσεις, μη κυβερνητικές οργανώσεις και οργανωμένα σύνολα, δημιουργήθηκε μια δομημένη συνεργασία σε μια προσπάθεια στήριξης της κυπριακής κοινωνίας και των συνανθρώπων μας που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή ενάντια στον Covid-19.
Μέχρι σήμερα το #SupportCY απαριθμεί 90 μέλη και συνεχίζει να μεγαλώνει. Όσες επιχειρήσεις επιθυμούν να συμμετέχουν, μπορούν να αποταθούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] , να αναφέρουν τα βασικά στοιχεία της προσφοράς τους και τα στοιχεία επικοινωνίας τους.