Τα Burger King, η παγκόσμια αλυσίδα εστιατορίων, ανακοινώνει τη συνεργασία της με τoν παγκοσμίου φήμης franchisee ηλεκτρονικού παιχνιδιού Call of Duty, στην πιο μεγάλη του κυκλοφορία για τη φετινή χρονιά, το Call of Duty: Modern Warfare II. Μέσω της συνεργασίας, τα Burger King προσφέρουν στους πελάτες τους δωρεάν BK Operator Skin και μία ώρα διπλών XP (2XP) για το παιχνίδι Call of Duty: Modern Warfare II, τα οποία διπλασιάζουν το ποσό της εμπειρίας που ένας παίκτης λαμβάνει.  

Η νέα συνεργασία των Burger King προσφέρει δωρεάν πρόσβαση σε αυτά τα δημοφιλή assets με την αγορά ενός Call of Duty King Box. Ο κάθε πελάτης θα λαμβάνει έναν Κωδικό που θα μπορεί να εξαργυρώσει, ο οποίος θα ξεκλειδώνει το μπόνους Operator skin και τη μία ώρα 2XP. Το Operator skin θα έχει ανάγλυφο το λογότυπο “Burger Town”, μια φανταστική αλυσίδα εστιατορίων που εμφανίζεται σε πολλά από τα παιχνίδια Call of Duty. Καθώς μόνο μία ώρα 2XP μπορεί να εξαργυρωθεί κάθε φορά, οι παίκτες μπορούν να εξαργυρώσουν συνολικά μέχρι 40 ώρες (δεν υπάρχει περιορισμός στην αγορά του Call of Duty King Box).

Αυτή η προσφορά είναι διαθέσιμη σε ολόκληρη την Κύπρο από τις 25 Οκτωβρίου μέχρι τις 30 Νοεμβρίου.

“Πολλοί παίκτες είναι ήδη πελάτες εστιατορίων ταχείας εξυπηρέτησης και, δίνοντάς τους μπόνους Call of Duty rewards, έχουμε τη δυνατότητα να τους συναντήσουμε όπου κι αν βρίσκονται και να συνδεθούμε μαζί τους με έναν αυθεντικό τρόπο μέσω αυτού που πραγματικά τους ενδιαφέρει ”, αναφέρει ο Iwo Zakowski, Senior Director του Global Brand Marketing των Burger King. “Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με το Call of Duty για να δώσουμε στους πελάτες μας δωρεάν μπόνους για ένα παιχνίδι που αγαπούν”.

¨Χαιρόμαστε πολύ που θα συνεργαστούμε με τα Burger King για να γιορτάσουμε την κυκλοφορία του Modern Warfare II με την κοινότητα του Call of Duty”, είπε ο William Gahagan, Director του Global Partnerships στην Activision. “Τα brands μας ενώνονται για μια καμπάνια που οι πελάτες μας θα αγαπήσουν, και περιμένω πως και πως να δω παίκτες online με το Burger King Operator skin μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού.”

Για τα Burger King

Έχοντας ιδρυθεί το 1954, το brand Burger King είναι μια παγκόσμια αλυσίδα εστιατορίων ταχείας εξυπηρέτησης, γνωστή για την ποιότητα του φαγητού αλλά και ως ο μοναδικός χώρος όπου οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν την φημισμένη γεύση του Whopper που ψήνεται στη σχάρα. Τα Burger King λειτουργούν σε περισσότερες από 18,700 τοποθεσίες σε περισσότερες από 100 χώρες. Σχεδόν το 100% των εστιατορίων Burger King ανήκουν σε οντότητες και λειτουργούν ανεξάρτητα, πολλές εκ των οποίων είναι οικογενειακές επιχειρήσεις που ανήκουν σε αυτό τον τομέα για δεκαετίες. Για να μάθετε περισσότερα για το brand Burger King, επισκεφθείτε το www.bk.com.

Για την Activision

Η Activision είναι μια κορυφαία παγκόσμια εταιρεία παραγωγής διαδραστικής ψυχαγωγίας. Με το αρχηγείο της στη Santa Monica, CA, διατηρεί επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο και αποτελεί τμήμα της Activision Blizzard (NASDAQ: ATVI), μια εταιρεία των S&P 500.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ