Από το 1954, το Burger King® ενθαρρύνει τους επισκέπτες του να υποστηρίζουν με αυτοπεποίθηση την αυτοέκφραση και να είναι ο εαυτός τους, με το σλόγκαν Have it Your Way®. Σήμερα, το brand κάνει ένα βήμα μπροστά λανσάροντας μια εξ’ ολοκλήρου νέα ταυτότητα, η οποία θα είναι παρούσα σε όλα τα επίπεδα της εμπειρίας του επισκέπτη. Εμπνευσμένη από το αληθινό και γευστικό φαγητό, το πιο μοντέρνο look σηματοδοτεί το πρώτο ολικό rebrand των τελευταίων 20 χρόνων, το οποίο και θα αντιπροσωπεύει πιο αυθεντικά τις αξίες του Burger King. Η ανακοίνωση αποτελεί δέσμευση στην ψηφιακή έκφραση και στις πρόσφατες βελτιώσεις στη γεύση και στα πρότυπα ποιότητας τροφίμων, στην αφαίρεση των χρωμάτων, των γεύσεων και των συντηριτικών από τεχνητές πηγές, καθώς επίσης και στη φιλόδοξη δέσμευση για περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
Σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, το Burger King προσπαθεί να διασφαλίσει ότι οι επισκέπτες του απολαυμβάνουν το φαγητό του, και αυτό αντανακλάται στον νέο οπτικό σχεδιασμό, στον σχεδιασμό των εστιατορίων αλλά και σε ολόκληρη την ψηφιακή εμπειρία. Το brand θα αναπτύξει νέο λογότυπο, συσκευασίες, προϊόντα εστιατορίου, μενού, στολές προσωπικού, σημάνσεις εστιατορίου και διακόσμηση, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακά και προωθητικά υλικά. Το αποτέλεσμα είναι ένα νέο πρόσωπο που υποδηλώνει αυτοπεποίθηση για το μέλλον, παραμένοντας αληθινό στην κληρονομιά και σε όλα αυτά τα στοιχεία του BK® που αγαπούν οι πελάτες του.
Συνδέοντας τη γεύση και την ποιότητα με τον σχεδιασμό, κάθε εικαστικό στοιχείο επαναπροσδιορίστηκε σκόπιμα για να αντικατοπτρίζει καλύτερα το νέο, γευστικό ταξίδι του Burger King. Οι θεμελιώδεις εικαστικές αρχές σκιαγραφούν τα ξεχωριστά χαρακτηρικά του brand Burger King: Λαχταριστό, Μεγάλο και Τολμηρό, Παιχνιδιάρικα Σκανταλιάρικο και Περήφανα Αληθινό.
Λογότυπο. Με σιγουριά, ο απόλυτος ορισμός του BK – αληθινό, απλό και γευστικό φαγητό. Από το λανσάρισμα του υφιστάμενου λογοτύπου το 1999, η βιομηχανία έχει κάνει μετάβαση σε μια πιο σύγχρονη – ψηφιακά φιλική – σχεδιαστική γλώσσα. Το νέο μινιμαλιστικό λογότυπο συναντιέται απόλυτα με την χρονική εξέλιξη του brand και αποτίει φόρο τιμής στην κληρονομιά του brand με ένα εκλεπτυσμένο εικαστικό που είναι γεμάτο αυτοπεποίθηση, απλότητα και διασκέδαση.
Χρώμα. Τα επιλεγμένα χρώματα είναι πλούσια και έντονα, εμπνευσμένα από την εμβληματική φλόγα του Burger King flame grilling και των φρέσκων υλικών. Η νέα φωτογραφία είναι ανάγλυφη και ταιριάζει απόλυτα με τη λαχταριστά γευστική πτυχή του φαγητού.
Γραμματοσειρά. Η νέα αποκλειστική γραμματοσειρά του Burger King ονομάζεται (κατάλληλα) «Φλόγα» (“Flame”). Η γραμματοσειρά είναι εμπνευσμένη από τα σχήματα του φαγητού του Burger King – στρογγυλή, έντονη, λαχταριστή – και από την σκανταλιάρικη προσωπικότητα του brand.
Στολές. Οι νέες στολές προσωπικού αντικατοπτρίζουν την ικανότητα των flame grill masters, αναμειγνύοντας το σύγχρονο και άνετο στυλ με τα ιδιαίτερα χρώματα και γραφικά. Τα πραγματικά μέλη του προσωπικού εμφανίζονται στη νέα διαφήμιση του BK.
Συσκευασία. Οι νέες συσκευασίες αναδεικνύουν περήφανα το νέο λογότυπο, καθώς επίσης και τα έντονα χρώματα και τις παιχνιδιάρικες εικονογραφίσεις των υλικών.
«Ο σχεδιασμός είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας για να επικοινωνήσουμε αυτό που είμαστε και πρεσβεύουμε, και διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία της επιθυμίας για το φαγητό μας και τη μεγιστοποίηση της εμπειρίας των επισκεπτών», είπε η Raphael Abreu, Restaurant Brands International Head of Design. «Θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε τον σχεδιασμό για να αυξήσουμε τη λαχτάρα του κοινού για το φαγητό μας – την τελειότητα του ψησίματος στη σχάρα και, πάνω απ’ όλα τη γεύση».
Οι επισκέπτες θα ξεκινήσουν να βλέπουν την νεα ταυτότητα στο άμεσο μέλλον. Για τα επόμενα χρόνια, το Burger King στοχεύει στην εφαρμογή του νέου αυτού σχεδιασμού σε όλα τα εστιατόριά του παγκοσμίως.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το http://burgerking.com.cy/