O Augustinus Bader γιόρτασε τα εγκαίνια του νέου του Pop-Up καταστήματος στο Παρίσι, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Harry Nuriev. To νέο pop-up βρίσκεται εντός της Augustinus Bader boutique στο εμβληματικό Jardin du Palais-Royal και θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι τον Ιανουάριο του 2025.
Με οικοδεσπότη τον Charles Rosier, συνιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο του Augustinus Bader, και τον Harry Nuriev, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τον ανανεωμένο χώρο, που αντλεί έμπνευση από την υψηλή τεχνολογία του μέλλοντος, την αρχιτεκτονική, και τη συμμετρία του παραδοσιακού επίσημου κήπου του Palais Royal. Σε συνέχεια του κοκτέιλ, VIP καλεσμένοι και στενοί φίλοι του οίκου φιλοξενήθηκαν στο L’Italien de La Belle Époque για ένα πριβέ δείπνο, μεταξύ των οποίων ήταν οι Lou Doillon, Mademoiselle Agnes, Alex Lutz, Audrey Marnay, Gaia Weiss, Lola Le Lann, Cesar Domboy, Zar Amir Ebrahimi, Leo Walk, Alain Chabat, Tiara Comte, Prune Pauchet, Damien Bonnard, Laura Smet, Vassili Schneider, Alexia Niedzielski, Younes Bendjima, Jean Jacques Ndjoli, Thomas Roussel και άλλοι.
Το Pop-Up κατάστημα του Augustinus Bader είναι ανοιχτό για το κοινό από τις 20 Σεπτεμβρίου, και για πρώτη φορά στο Παρίσι ο οίκος θα προσφέρει εξειδικευμένες θεραπείες προσώπου με τεχνολογικά προηγμένη ανάλυση δέρματος, οι οποίες θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά κατόπιν ραντεβού έως τον Δεκέμβριο του 2024.
Παράλληλα, ο facialist των celebrities με έδρα το Λος Άντζελες και πρεσβευτής του οίκου Augustinus Bader Lord Gavin McLeod-Valentine, θα παραθέσει αποκλειστικές συνεδρίες στο Pop-Up κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι, από τις 23 Σεπτεμβρίου έως την 1η Οκτωβρίου.
Σχετικά με τον Harry Nuriev
Με έδρα τη Νέα Υόρκη και το Παρίσι, ο Harry Nuriev είναι καλλιτέχνης, αρχιτέκτονας και σχεδιαστής εσωτερικών χώρων και ο ιδρυτής και δημιουργικός διευθυντής του Crosby Studios. Ο Nuriev εκφράζει το πάθος του για τον πειραματισμό μέσα από τον σχεδιασμό καινοτόμων σημείων λιανικής πώλησης και αντλεί έμπνευση από την απρόσμενη ομορφιά των αντικειμένων που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή ζωή. Μέσα από αυτή τη διαδικασία έχει στόχο να δημιουργεί αξιοσημείωτα έργα που αντικατοπτρίζουν τη σημερινή κοινωνία που βασίζονται σε συναφή αλλά συνηθισμένα αντικείμενα και στιγμές. Το περιοδικό New York Times έχει ανακηρύξει τον Nuriev ως πρωτοποριακή φωνή του παγκόσμιου μινιμαλισμού, κάνοντας μνεία στην ενστικτώδη επίδραση των χειρωνακτικών τεχνών και της αρχιτεκτονικής στα σχέδιά του. Προηγούμενες συνεργασίες του περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα brands: Nike, Dover Street Market και Valentino.