Στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο ομορφιάς και ευεξίας, μια επωνυμία έχει τραβήξει την προσοχή της Gen Z και έχει κατακλύσει το Tik Tok… Ο λόγος για την OTP SKIN (One Trick Ponies), ένα επαναστατικό beauty brand που -όχι μόνο έχει αξιοποιήσει τις ανάγκες περιποίησης της νεότερης γενιάς- αλλά έχει ευθυγραμμιστεί με τις αξίες και τον τρόπο ζωής της Gen Z, δημιουργώντας μια μοναδική απήχηση που οδήγησε σε ένα ‘φανατικό’ κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο έχει λατρέψει την επωνυμία και τα προϊόντα της!
Από το όραμα στη δημιουργία του brand
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας εμπνεύστηκε παρατηρώντας τη γοητεία των έφηβων κορών του με τα προϊόντα περιποίησης της μητέρας τους. Αυτό πυροδότησε μια ιδέα για τη δημιουργία μιας μάρκας καλλυντικών προσαρμοσμένη ειδικά για τη Gen Z, αναγνωρίζοντας το ξεχωριστό στυλ, την επιρροή τους και τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν στη διαμόρφωση των τάσεων ομορφιάς. Έτσι, η OTP SKIN γεννήθηκε από την επιθυμία να ενδυναμώσει αυτήν την ασταμάτητη γενιά με καινοτόμα προϊόντα που υμνούν την ατομικότητα.
Κατανοώντας τη Gen – Z
Η επωνυμία απευθύνεται αποκλειστικά στη Gen Z και περιλαμβάνει άτομα ηλικίας 15-25 ετών, γυναίκες και άντρες που είναι ενεργοί στα social media και ιδιαίτερα στο Tik Tok. Αυτά τα άτομα χαρακτηρίζονται από συναισθήματα άγχους και μοναξιάς, εξαιτίας των κοινωνικών πιέσεων. Σε αντίθεση με τις προηγούμενες γενιές, η Gen Z εκτιμά την αυθεντικότητα και τη διαφάνεια, ειδικά όσον αφορά την ψυχική υγεία.
Οι influencers που συζητούν ανοιχτά για τα θέματα ψυχικής υγείας και μοιράζονται προσωπικά τους βιώματα και εμπειρίες, έχουν «σπάσει» τα ταμπού που κυριαρχούσαν γύρω από αυτά τα θέματα και πλέον θεωρείται αρκετά “cool” να μοιράζεσαι όχι μόνο τις ευχάριστες, αλλά και τις άσχημες στιγμές της καθημερινότητάς σου.
Η ολιστική προσέγγιση του OTP SKIN
Η OTP SKIN αγκαλιάζει μια ολιστική προσέγγιση της ομορφιάς, εστιάζοντας στη συνολική ευεξία και όχι στην εμφάνιση. Αυτή η στροφή στη βιομηχανία της ομορφιάς, που δίνει προτεραιότητα στην ψυχική και σωματική υγεία, ενθαρρύνεται ιδιαίτερα από τη Gen Z. Η OTP SKIN προωθεί την ιδέα ότι η αυτοφροντίδα και η καθημερινή περιποίηση της επιδερμίδας είναι απαραίτητες τόσο για την υγεία του δέρματος όσο και για την ψυχική ευεξία. Αυτή η φιλοσοφία στηρίζει την υπόσχεση της επωνυμίας τους…
«Η ευημερία ξεκινά με τη φροντίδα του εαυτού στις καθημερινές συνήθειες. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε την OTP: Είναι το πρώτο βήμα για να αισθάνεστε καλά με το δέρμα σας»
Στο video που δημοσίευσε στον λογαριασμό του ο γνωστός Tik Toker, Theos Blue, εξηγεί πώς τα προϊόντα της OTP βοήθησαν την επιδερμίδα του, αφού παρά το γεγονός ότι κοιμάται πολύ λίγες ώρες, δεν έχει ούτε και έναν μαύρο κύκλο. Μάλιστα, με ένα κοντινό πλάνο, έδειξε στο κοινό, πώς είναι το δέρμα του, δύο μήνες μετά τη χρήση των προϊόντων και τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα του!
Η σειρά προϊόντων της OTP SKIN
Η σειρά προϊόντων της OTP SKIN έχει σχεδιαστεί για να είναι απλή αλλά αποτελεσματική, με έξι προϊόντα “Holy Grail”, το καθένα με ένα μόνο συστατικό παραγωγής ενέργειας. Η γκάμα περιλαμβάνει:
- Face Cleanser & Exfoliator: Με ξυλάνθρακα για βαθύ καθαρισμό
- 24/7 Facial Moisturizer: Εμπλουτισμένο με υαλουρονικό οξύ για συνεχή ενυδάτωση
- Vitamin C Correcting Serum: Χρησιμοποιώντας βιταμίνη C για ομοιόμορφη λάμψη στο δέρμα
- Eye Cream: Με καφεΐνη για μείωση του πρηξίματος και των μαύρων κύκλων
- Sleeping Mask: Εμπλουτισμένο με ρετινόλη (Βιταμίνη Α) για ολονύκτια αναζωογόνηση του δέρματος
- Body Lotion: Περιέχει αργανέλαιο για θρέψη και ενυδάτωση του δέρματος
Τα προϊόντα της OTP, αποτελούν επίσης τη βάση για ένα καλό και λαμπερό μακιγιάζ. Η Ειρήνη Καραντώνη, πρώτα εφαρμόζει τον ορό με βιταμίνη C που συμβάλλει στη διατήρηση μιας λαμπερής επιδερμίδας και συνεχίζει με την ενυδατική κρέμα. Δύο εβδομάδες μετά τη χρήση των προϊόντων, η επίδερμίδα της είναι πιο λαμπερή από ποτέ!
Η OTP ξέρει πως να επικοινωνήσει τα προϊόντα στο κοινό της, γι’ αυτό και δεν στηρίζεται στην παραδοσιακή διαφήμιση. Αντιθέτως, η στρατηγική που ακολουθεί, είναι τόσο καινοτόμα όσο και τα προϊόντα της, με αποτέλεσμα το brand να αποκτήσει το δικό του ‘φανατικό’ κοινό. Συγκεκριμένα, οι fans του brand, το λατρεύουν κυρίως για τρεις λόγους: Για την cute συσκευασία που μοιάζει να έχει βγει από το Instagram, την τέλεια μυρωδιά και υφή, αλλά και διότι είναι αρκετά οικονομικά!
Η OTP SKIN έχει τοποθετηθεί με επιτυχία ως μια μάρκα που -όχι μόνο ανταποκρίνεται στις ανάγκες περιποίησης του δέρματος της Gen Z- αλλά και στη συναισθηματική και ψυχική τους ευεξία. Γιορτάζοντας την ατομικότητα και προωθώντας την αυτοφροντίδα ως μια απαραίτητη συνήθεια της καθημερινότητας, η OTP SKIN έχει δημιουργήσει μια βαθιά σύνδεση με το κοινό της. Αυτή η σύνδεση, που ενισχύθηκε μέσω της ισχυρής πλατφόρμας του Tik Tok, έχει τρελάνει πραγματικά τους χρήστες της πλατφόρμας, καθιερώνοντάς το brand ως μια γνήσια, αυθεντική, καινοτόμα και πρωτοπόρα δύναμη στη βιομηχανία της ομορφιάς.
Social Accounts: