Η ταινία της Barbie έκανε κι επισήμως πρεμιέρα, με τους θαυμαστές της ομώνυμης κούκλας να τρέχουν ενθουσιασμένοι στους κινηματογράφους για να την παρακολουθήσουν.
Δείτε επίσης: Πόσα χρήματα πήρε η Margot Robbie για να γίνει… Barbie; Και πόσα ο “Κen”;
H προώθηση της ταινίας «Barbie» με τη Μάργκοτ Ρόμπμι και τον Ράιαν Γκόσλινγκ είναι τεράστια καθώς δαπανήθηκαν 100.000 ευρώ για να διαφημιστεί. Φυσικά, η αδιάκοπη εκστρατεία της ομάδας του marketing απέφερε καρπούς καθώς η ταινία έγινε αμέσως viral και αγαπήθηκε από το κοινό.
Ποια είναι όμως τα πλάνα της Mattel, μετά την τεράστια επιτυχία της Barbie; Φαίνεται ότι η πολυεθνική εταιρεία έχει ήδη στα πλάνα της τα επόμενα κινηματογραφικά πρότζεκτ. Σύμφωνα με πληροφορίες του Variety, σχεδιάζει να κυκλοφορήσει στη μεγάλη οθόνη νέες ταινίες, βασισμένες σε 14 γνωστά παιχνίδια. Ανάμεσά τους τα «Barney», «Polly Pocket» και «Hot Wheels».
Όσον αφορά την ταινία της «Barbie», σκέφτονται να δώσουν μια συνέχεια στο πρότζεκτ και να κυκλοφορήσουν ένα σίκουελ.
Ωστόσο, η σκηνοθέτιδα της «Barbie», Γκρέτα Γκέργουικ αποκλείει προς το παρόν ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Μιλώντας στους «New York Times», δήλωσε ότι «Αυτή τη στιγμή δεν έχω κάτι άλλο. Μετά το τέλος κάθε ταινίας, αισθάνομαι ότι δεν θα υπάρξει άλλη ιδέα και αυτό που ήθελα να κάνω, το έκανα. Δεν θέλω να διαλύσω τα όνειρα κάποιου, αλλά εγώ είμαι στο μηδέν αυτή τη στιγμή».
Τι αναφέρει ο CEO της Mattel, Ynon Kreiz
«Η Barbie σαν brand επιτρέπει πολυάριθμες διαφορετικές προσεγγίσεις. Τα προϊόντα της σειράς αυτής έχουν μεγάλο εύρος. Γύρω από την κεντρική φιγούρα της Barbie υπάρχει μια ολόκληρη οικογένεια, ένα σύμπαν. Ένα σύμπαν πλούσιο και ευέλικτο σε ευκαιρίες», δήλωσε ο CEO της Mattel, Ynon Kreiz.
Παράλληλα, εξήγησε ότι δεν υπάρχει καμία βιασύνη για το σίκουελ της Barbie, καθώς για να φτιαχτεί κάτι επιτυχημένο, θα χρειαστεί χρόνος.
«Δεν είπαμε ποτέ “οκ, ας σκεφτούμε μια δεύτερη και μια τρίτη ταινία”. Είπαμε “ας γίνει η πρώτη σωστά κι ας στεφθεί με επιτυχία”. Αν το καταφέρεις αυτό κι αν εγκαθιδρύσεις την πρώτη ταινία ως επιτυχημένη παρουσίαση ενός franchise στη μεγάλη οθόνη, οι ευκαιρίες στη συνέχεια ανοίγονται πολύ εύκολα. Οι επιτυχημένες ταινίες οδηγούν σε περισσότερες ταινίες», εξήγησε και ανέφερε ότι: «Φιλοδοξία μας είναι να δημιουργήσουμε πολλά κινηματογραφικά franchise».