Ως μητέρα της Στέλλας, η Νεκταρία Γιαννουδάκη έχει ξεχωρίσει με την ερμηνεία της στη δραματική σειρά του ALPHA. Σύντομα, όπως μας λέει η ηθοποιός για το ρόλο της, η Σοφία θα έρθει αντιμέτωπη με ακόμα μεγαλύτερες προκλήσεις, τόσο στο γάμο της όσο και στη σχέση της με την κόρη της.
Από τη Μαρία Ανδρέου
Η Σοφία έχει βαθύ μητρικό ένστικτο ή τη βοηθάει πολύ το επάγγελμά της για να καταλάβει ανθρώπους και καταστάσεις;
Η Σοφία δεν πέφτει ποτέ έξω σε ό,τι έχει να κάνει με το παιδί της. Ξέρει ότι όταν η Στέλλα αγαπάει, αγαπάει βαθιά, σταθερά και συνειδητά και γι’ αυτό γνωρίζει πολύ καλά μέσα της ότι η κόρη της δεν έχει ξεπεράσει τον Αστέρη. Η Στέλλα είναι πολύ σοβαρός άνθρωπος. Έδωσε την καρδιά της στον Αστέρη και πολύ δύσκολα θα την πάρει πίσω. Πιστεύω, λοιπόν, ότι θα τον υπερασπιστεί νομικά, θα τον βοηθήσει και θα τον συγχωρέσει.
Γιατί όμως δεν μπορεί να τα βρει με τον Άγγελο, που γίνεται θυσία για αυτήν;
Στον έρωτα δεν υπάρχει λογική, είναι θέμα χημείας. Τον αγαπάς τον άλλο και τον αποδέχεσαι. Και η Σοφία πίστευε ότι ο Άγγελος θα τα ανατρέψει όλα, ότι μέσα από την αγάπη του η Στέλλα θα ξεχάσει τον Αστέρη, αλλά δυστυχώς… Η Στέλλα έχει εμμονή με αυτήν τη σχέση, είχε επενδύσει στον Αστέρη, πήγαιναν για γάμο, ενώ ήταν έγκυος στο παιδί τους το οποίο έχασε. Και η Σοφία ως μάνα της θα τη συμβουλέψει, όχι ως γιατρός.
Θα της πει ότι δεν το θεωρεί σωστό να αναλάβει την υπεράσπιση του Αστέρη γιατί αυτό θα κακοφανεί στον Άγγελο και σταδιακά θα οδηγηθούν σε χωρισμό. Είναι λογικό, καθώς ο Άγγελος θα πιστέψει ότι η Στέλλα μάχεται για την αθωότητα του Αστέρη ώστε να τον ξανακερδίσει, μιας που η Αργυρώ δεν θα υπάρχει πλέον στη μέση.
Ως μάνα, πώς τα περνάει όλα αυτά η Σοφία;
Προσπαθεί να τη νουθετήσει τη Στέλλα, αλλά παράλληλα έχει και τα δικά της θέματα. Ο γάμος της με τον άντρα της, τον Τάσο, έχει πολλούς κλυδωνισμούς, αντιμετωπίζει μεγάλη φθορά. Εκείνος, ως συνταξιούχος, έχει αράξει, εκείνη, νεότερη και δραστήρια στο επάγγελμά της, βρίσκεται ακόμη σε δημιουργική περίοδο. Έχουν καταντήσει δυο συγκάτοικοι στο ίδιο σπίτι. Η Σοφία έχει κουραστεί να τα μανατζάρει όλα, την ώρα που ο Τάσος ασχολείται συνεχώς με τα θέματα της υγείας του και τους γιατρούς.
Θα μοιραστεί με την κόρη της αυτή την κρίση στο γάμο της;
Είναι πολύ δύσκολο, γιατί μπορεί με τη Στέλλα να έχουν γίνει κόμμα, που λέει και ο Τάσος, αλλά για τη μικρή, ο πατέρας της παραμένει η μεγάλη της αδυναμία, είναι το κορίτσι του μπαμπά. Έτσι, η Σοφία θα βρει στο πρόσωπό της ένα σκληρό κριτή. Η Στέλλα θα προστατεύσει τον μπαμπά της, θα βάλει το γάμο της μάνας και του πατέρα της στη ζυγαριά και θα πει στη Σοφία τι αξίζει στη ζωή και όχι. Θα της πει ότι τα αντίθετα μπορούν να βαδίζουν πλάι πλάι.
Η Σοφία πώς θα πάρει το γεγονός ότι η κόρη της ανησυχεί τόσο για την Καλλιόπη και τον Αστέρη;
Η Σοφία έχει πει στη Στέλλα ότι στα ορεινά χωριά της Κρήτης δεν θέλει και πολύ να γίνει το κακό όταν χάνεται η λογική και κυριαρχούν τα νεύρα και τα όπλα. Πιστεύει στην παιδεία, που σιγά σιγά σβήνει όλα αυτά τα έθιμα, αλλά και πάλι όλα είναι σχετικά στη ζωή. Γιατί βλέπεις και καλλιεργημένους, μορφωμένους ανθρώπους που κάνουν εγκλήματα και ασκούν βία. Άνθρωποι του θεάτρου, με αδιανόητες σπουδές στην τέχνη, ακούγεται ότι έκαναν τέρατα στην προσωπική τους ζωή. Άρα, για μένα η αγάπη, το να έχεις πάρει και να έχεις δώσει αγάπη, είναι αυτό που σε κάνει καλό άνθρωπο στην κοινωνία και όχι τόσο η μόρφωση.
Ο Αστέρης δεν ήταν γεννημένος φονιάς, δεν κουβαλούσε ποτέ όπλο. Δεν το είχε σχεδιασμένο να σκοτώσει τον Πετρή. Αλλά μέσα στον καβγά που έγινε, τα αίματα άναψαν, ο τσαμπουκάς του Πετρή πυροδότησε την κατάσταση και ο Αστέρης έγινε το μοιραίο πρόσωπο. Ο Μαθιός, αντίθετα, θα μπορούσε να βλάψει, κάτι που έκανε άλλωστε στην περίπτωση του Στεφανή. Είναι πιο μοναχικός, πιο σκληρός, παρόλο που και αυτός έχει μια κρυμμένη ευαισθησία και μια αδιανόητη συναισθηματική εμμονή με τη Βασιλική. Το κακό και το καλό στη ζωή πάνε πλάι πλάι και όλοι είμαστε πλασμένοι για τα καλά, αλλά και για τα χειρότερα.
Ποιος φταίει τελικά για αυτό το ντόμινο των φονικών;
Ενός κακού μύρια έπονται και θα έρθουν κι άλλα. Ο Αστέρης είχε πολύ κακό σύμβουλο στη ζωή του: την Καλλιόπη. Αυτή τον πυροδότησε, δεν τον ηρέμησε. Αν στη θέση της Καλλιόπης, του τελευταίου ανθρώπου με τον οποίο μίλησε ο Αστέρης, ήταν ο παπα-Μιχάλης, η εξέλιξη θα ήταν πολύ διαφορετική. Η καπετάνισσα μισεί τους Βρουλάκηδες γιατί «έφαγαν» τον άντρα της και, μαζί με την απώλειά του, έφυγε και η χαρά από τη δική της ζωή. Από την πλευρά της, κουκουλώνει τα πράγματα για να βγάζει λάδι τους γιους της. Έτσι είναι μαθημένη. Θέλει η οικογένειά της να είναι υπόδειγμα ηθικής.
Μέσα της, όμως, υποφέρει γιατί ξέρει ότι ο μεγάλος της γιος έγινε φονιάς, ενώ για τον μικρό δεν μπορεί να το πιστέψει. Σε αυτή την ιστορία, ο θύτης γίνεται θύμα και το θύμα θύτης. Η Καλλιόπη, ενώ ξέρει την αλήθεια για τον Στεφανή, πάει να μπλέξει στη βεντέτα και τον Νικηφόρο, χωρίς να κατανοεί την επικινδυνότητα της κατάστασης. Του λέει να αναλάβει δράση, ενώ οι Βρουλάκηδες γυρεύουν εκδίκηση για το φόνο του Πετρή.
Σκεφτείτε τη γιαγιά Ειρήνη. Και αυτή πήγε στα νιάτα της να προφυλάξει το γιο της από τον έρωτα της Ανθούλας, λόγω των κτηματικών διαφορών που είχαν οι δυο οικογένειες. Απέκρυψε ένα γράμμα πιστεύοντας ότι έκανε το σωστό και τελικά ήταν το μεγαλύτερο λάθος της. Όλοι σε αυτή την ιστορία είναι θύτες και θύματα.
Πρώτη δημοσίευση στο Hello Magazine