Για τη Lidl Κύπρου, οι βιώσιμες δράσεις αποτελούν βασική επιδίωξη στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο. Με την ανάπτυξη μίας στρατηγικής για το κλίμα και τη θέσπιση μίας σειράς από επιστημονικά τεκμηριωμένους στόχους βασισμένους στη μεθοδολογία της πρωτοβουλίας «Science Based Targets», η εταιρεία πραγματοποιεί με συνέπεια το επόμενο σημαντικό βήμα για την προστασία του κλίματος. Με αυτόν τον τρόπο, η Lidl Κύπρου συμβάλλει σημαντικά στη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας του πλανήτη στον 1,5°C, όπως προβλέπεται στη Συμφωνία του Παρισιού.

Τον Αύγουστο του 2020, ο Όμιλος Schwarz προσχώρησε για λογαριασμό όλου του ομίλου στην πρωτοβουλία «Science Based Targets», η οποία υποστηρίζει τις επιχειρήσεις στον καθορισμό και στην υλοποίηση επιστημονικά τεκμηριωμένων κλιματικών στόχων, οι οποίοι πλέον έχουν επίσημα επικυρωθεί από τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία. Ως μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες τροφίμων στον χώρο του λιανεμπορίου, η Lidl Κύπρου συνεισφέρει σημαντικά στην προστασία του κλίματος υπό την ομπρέλα του Ομίλου Schwarz.

Ως μέρος του Ομίλου Schwarz λοιπόν και στο πλαίσιο της στρατηγικής της για το κλίμα, η Lidl Κύπρου έχει καθορίσει συγκεκριμένους στόχους και μέτρα που προσβλέπουν αρχικά στην αποφυγή, εν συνεχεία στη μείωση και όπου δεν καθίσταται δυνατό διαφορετικά, στην αντιστάθμιση των εκπομπών CO2 στις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και στην εφοδιαστική της αλυσίδα.

  • Μέχρι το 2030, η Lidl στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου συνολικά κατά 80%, σε σύγκριση με το 2019, σε όλες τις χώρες.
  • Επιπλέον η Lidl Κύπρου στοχεύει στη χρήση πράσινης ενέργειας σε όλες τις εγκαταστάσεις της στο 100% έως το τέλος του 2022.
  • Με αυτόν τον τρόπο γίνεται κλιματικά ουδέτερη* εταιρεία το 2022.

*Κλιματικά ουδέτερη για τις άμεσες και έμμεσες εκπομπές, μέσω πιστοποιημένων έργων αντιστάθμισης.

  • Το μεγαλύτερο μέρος του ανθρακικού αποτυπώματος της Lidl αποδίδεται στην παραγωγή των προϊόντων της, δηλαδή στα αρχικά στάδια της αξιακής αλυσίδας. Η εταιρεία επιθυμεί λοιπόν, να δεσμεύσει τους προμηθευτές της, οι οποίοι ευθύνονται για το 75% των εκπομπών που σχετίζονται με τα προϊόντα, να θέσουν έως το 2026 δικούς τους κλιματικούς στόχους βασισμένους στη μεθοδολογία της πρωτοβουλίας «Science Based Targets».

Για να επιτύχει τους φιλόδοξους στόχους της, η Lidl Κύπρου έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης ως μέρος της στρατηγικής της για το κλίμα που αφορά στις άμεσες εκπομπές που δημιουργούνται εντός της επιχείρησης και επηρεάζονται από αυτήν, στις έμμεσες που προκύπτουν από την κατανάλωση ενέργειας που προμηθευόμαστε από εξωτερικό πάροχο και στις εκπομπές που αφορούν στην επιχειρηματική δραστηριότητα σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, καθώς και στα στάδια πριν και μετά.

«Η κλιματική αλλαγή απαιτεί δράση σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας. Με τον καθορισμό κλιματικών στόχων με γνώμονα τη μεθοδολογία της πρωτοβουλίας «Science Based Targets», ευθυγραμμίζουμε τις δράσεις μας με την τρέχουσα έρευνα για το κλίμα. Με αυτόν τον τρόπο, αποδεικνύουμε πως η προστασία του κλίματος είναι ένα καθήκον που εμείς στη Lidl λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη και αντιμετωπίζουμε με βάσιμο τρόπο. Θέλουμε να δώσουμε το παράδειγμα σε θέματα που αφορούν στην προστασία του κλίματος, ιδιαίτερα στις δικές μας εγκαταστάσεις λειτουργίας.

Ήδη το πετυχαίνουμε χρησιμοποιώντας την ενέργεια με τον αποτελεσματικότερο τρόπο και δίνοντας μεγαλύτερη προσοχή στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας», αναφέρει ο Σπύρος Κονδύλης Γενικός Διευθυντής της Lidl Κύπρου.

Η Lidl Κύπρου έχει ξεκινήσει ήδη την εφαρμογή διαφόρων μετρήσεων για τη μείωση του ανθρακικού της αποτυπώματος και ως πρώτο βήμα, προσπάθησε να αναλύσει από που προκύπτουν οι περισσότερες εκπομπές.

Γιατί στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, η προστασία του κλίματος για τη Lidl Κύπρου είναι μονόδρομος.

Μάθετε περισσότερα για την κλιματική στρατηγική και τους στόχους της εταιρείας εδώ.

Επισκεφθείτε τη Lidl Κύπρου και στα:

corporate.lidl.com.cy

lidlfoodacademy.com.cy

facebook.com/lidlcy                    

instagram.com/lidl_cyprus 

twitter.com/Lidl_Cyprus_

linkedin.com/company/lidl-cyprus

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ

Ακολουθήστε το HELLO σε και !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ